PracaGrupypl.praca.dyskusje › Taktyka prośby o podwyżkę

  • 1. Data: 2002-09-13 14:13:59
    Temat: Taktyka prośby o podwyżkę
    Od: "Tytus" <m...@w...pl>

    Witam!
    Pod koniec tego miesiąca kończy mi się umowa o pracę. Szef zasugerował mi,
    że zatrudni mnie dalej. Tym razem już na czas nieokreślony.
    Czy przy rozmowie z szefem i prośbie o podwyżkę (wiem, ze jest ze mnie
    zadowolony, wysłał mnie na szkolenie i w sumie jestem tu bardzo potrzebny
    dlatego będę się o nią starał) poruszyć fakt, że mam na oku inną pracę,
    lepiej płatną? Macie jakieś sugetie jak to zgrabnie rozegrać?
    Dzięki z góry.
    Tytus
    "Ciężka praca kiedyś zaprocentuje. Lenistwo daje efekt natychmiastowy."

  • 2. Data: 2002-09-13 14:24:07
    Temat: Re: Taktyka prośby o podwyżkę
    Od: k...@p...onet.pl

    ? Macie jakieś sugetie jak to zgrabnie rozegrać?
    > Dzięki z góry.
    > --
    > Pozdrawiam
    > Tytus

    Nie znam twojego szefa.....to juz sam musisz go rozgryzc raczej.

    Pozdrawiam
    krzysztof

  • 3. Data: 2002-09-13 14:50:59
    Od: "Jakub Zysnarski" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tytus" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Pozdrawiam
    > Tytus
    > "Ciężka praca kiedyś zaprocentuje. Lenistwo daje efekt natychmiastowy."

    Jeśli, jak piszesz, masz już coś awaryjnego na oku, to jestes na wygranej
    pozycji. Jeśli naprawdę mu będzie na tobie zależeć, nie pozwoli Ci odejść. A
    jeśli stwierdzi, że Ci więcej nie da, sprawa jest jasna - idziesz tam, gdzie
    ciebie chcą. Myslę, że nie będzie błędem postawienie szefa przed kwestią
    wyboru. Zastanów się również, czy istotne są dla ciebie tylko pieniądze, czy
    też atmosfera pracy w obecnej firmie jest na tyle ciekawa, że nie warto
    byłoby ryzykować zmian. To już musisz sam ustalić, czy ta podwyżka
    zrekompensuje ewentualne negatywne skutki zmiany pracy

    Jakub

  • 4. Data: 2002-09-13 15:08:43
    Od: d...@t...net

    In article <alsrsu$62t$1@news.tpi.pl>, Tytus <m...@w...pl>
    writes:
> [...]
    >Pozdrawiam
    >Tytus
    >"Ciężka praca kiedyś zaprocentuje. Lenistwo daje efekt natychmiastowy."

    To by sugerowalo ze tylko pieniadze cie motywuja. Poza tym to wyglada jak
    szantaz albo blef ktory mozesz przegrac. Jesli towoja wartosc jest wysoka to
    jest to wystarczajacy powod do podwyzki i nalezy to po prostu przedyskutowac
    z szefem. Poza tym jesli zarobki na podobnym stanowisku w innych firmach sa
    wieksze to oczywiscie mozesz to wykorzystac i zarzadac podobnego traktowania,
    ale nie musisz od razu szantazowac odejsciem. Jesli taka strategia nie pomoze
    i rzeczywiscie jestes gotowy na odejscie mozesz wtedy poinformowac szefa ze
    masz inne propozycje pracy na lepszych warunkach.

    http://newsone.net/ -- Free reading and anonymous posting to 60,000+ groups
    NewsOne.Net prohibits users from posting spam. If this or other posts
    made through NewsOne.Net violate posting guidelines, email a...@n...net

  • 5. Data: 2002-09-13 18:30:08
    Od: "Plissken" <p...@p...fm>

    Mój szef to skurwiel. Wyobraźcie sobie że pracuje w firmie która ma już 10
    lat i nikt nigdy nie dostał tu żadnej podwyżki. Co najwyżej kończyło się
    obiecankami. Samego mnie wysłał na szkolenie po którym miałem mieć podwyżke,
    a teraz zapieprzam jako jeszcze BHPowiec i nic z tego nie mam. 3 razy
    rozmawialiśmy i 3 razy kazał mi się jeszcze nad tym zastanowić. Ponadto
    każdy wie ile kto inny zarabia i oni w ten sposób kontroluja płace bo każdy
    kto ma więcej budzi u innych zawiść. Szczyt chamstwa po prostu, ale co
    zrobić przy takim bezrobociu. W dodatku szef czasami mawia "KAŻDEGO MOŻNA
    ZASTĄPIĆ PANIE TOMKU".

    Życze wam lepszej pracy niż ta moja

  • 6. Data: 2002-09-13 18:50:18
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    W artykule <altanl$sns$1@news.onet.pl> Plissken napisał(a):
> [...]
    > kto ma więcej budzi u innych zawiść. Szczyt chamstwa po prostu, ale co
    > zrobić przy takim bezrobociu. W dodatku szef czasami mawia "KAŻDEGO MOŻNA

    To może przykre, co tu napiszę, ale... jeśli jest o tym przekonany, to po co ma
    przepłacać? Tak to wygląda z punktu widzenia pracodawcy, a przynajmniej liczącego
    każdy grosz pracodawcy. A małe firmy w dobie kryzysu na ogół liczą każdy grosz.
    --
    Samotnik http://www.samotnia.eu.org/

  • 7. Data: 2002-09-13 21:28:33
    Temat: Pracodawcy to hieny i gównozjady !!!
    Od: y...@p...onet.pl

    Ludzie bez skrupuł i pijawki. Nastawieni na wyzysk. Niestety taka polska
    mentalność, bo nasi przcodawcy to jeszcze mentalnie buraki.

  • 8. Data: 2002-09-13 23:09:30
    Temat: Re: Pracodawcy to hieny i gównozjady !!!
    Od: "\(--glow--\)" <i...@i...pl>

    > Ludzie bez skrupuł i pijawki. Nastawieni na wyzysk. Niestety taka polska
    > mentalność, bo nasi przcodawcy to jeszcze mentalnie buraki.

    i dlatego pierdzielnąłem robotą u takiego buraka - teraz mam więcej czasu na
    czytanie książek :-)
    pieniądze to nie wszystko !!! :-))))))))

  • 9. Data: 2002-09-14 00:23:17
    Od: "macso" <m...@p...gazeta.pl>

    > Witam!
    > Pod koniec tego miesiąca kończy mi się umowa o pracę. Szef zasugerował mi,
    > że zatrudni mnie dalej.

    to już bardzo dużo i nie przeginaj.
    o podwyżce można rozmawiać, ale nie stawiaj
    szefa pod ścianą. Nikt tego nie lubi.
    Nawet jakby chciał Cię zatrzymać, próba wymuszenia
    może skończyć się twoją porażką. Szef nie lubi
    przegrywać.
    Natomiast przekonaj go, że ci się należy bo to i tamto

    macso

    --
    MACSO - MobileAssociatedCorpsSatisfactoryOverfed
    a tu groźna mina wielkiego Uowczego :))

  • 10. Data: 2002-09-14 18:17:25
    Od: "Sebol" <l...@s...pl>

    Użytkownik "(--glow--)" <i...@i...pl> napisał w wiadomości
    inetia.pl...

    > i dlatego pierdzielnąłem robotą u takiego buraka - teraz mam więcej czasu
    na
    > czytanie książek :-)
    > pieniądze to nie wszystko !!! :-))))))))

    czyli rozumiem ze teraz opierdalasz sie za moje pieniadze? :>

    --
    l...@s...pl