PracaGrupypl.praca.dyskusjeTaktyka prośby o podwyżkę › Re: Taktyka prośby o podwyżkę
  • Data: 2002-09-13 15:08:43
    Temat: Re: Taktyka prośby o podwyżkę
    Od: d...@t...net szukaj wiadomości tego autora

    In article <alsrsu$62t$1@news.tpi.pl>, Tytus <m...@w...pl>
    writes:
    >Witam!
    >Pod koniec tego miesiąca kończy mi się umowa o pracę. Szef zasugerował mi,
    >że zatrudni mnie dalej. Tym razem już na czas nieokreślony.
    >Czy przy rozmowie z szefem i prośbie o podwyżkę (wiem, ze jest ze mnie
    >zadowolony, wysłał mnie na szkolenie i w sumie jestem tu bardzo potrzebny
    >dlatego będę się o nią starał) poruszyć fakt, że mam na oku inną pracę,
    >lepiej płatną? Macie jakieś sugetie jak to zgrabnie rozegrać?
    >Dzięki z góry.
    >--
    >Pozdrawiam
> [...]

    To by sugerowalo ze tylko pieniadze cie motywuja. Poza tym to wyglada jak
    szantaz albo blef ktory mozesz przegrac. Jesli towoja wartosc jest wysoka to
    jest to wystarczajacy powod do podwyzki i nalezy to po prostu przedyskutowac
    z szefem. Poza tym jesli zarobki na podobnym stanowisku w innych firmach sa
    wieksze to oczywiscie mozesz to wykorzystac i zarzadac podobnego traktowania,
    ale nie musisz od razu szantazowac odejsciem. Jesli taka strategia nie pomoze
    i rzeczywiscie jestes gotowy na odejscie mozesz wtedy poinformowac szefa ze
    masz inne propozycje pracy na lepszych warunkach.

    http://newsone.net/ -- Free reading and anonymous posting to 60,000+ groups
    NewsOne.Net prohibits users from posting spam. If this or other posts
    made through NewsOne.Net violate posting guidelines, email a...@n...net