PracaGrupypl.praca.dyskusjeTESCO w Krakowie - ktoś ma jakieś info? › TESCO w Krakowie - ktoś ma jakieś info?
    From: "KALMAR" <k...@z...krakow.tpsa.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: TESCO w Krakowie - ktoś ma jakieś info?
    Date: Wed, 9 Jul 2003 08:00:45 +0200

    Pilnie szukam pracy. I myślę czy w odruchu desperacji nie iść do
    hipermarketu. I umyśliłem sobie, że to może być Tesco. I mam pytania, będę
    wdzięczny za info:
    1. czy Tesco - "brytyjskie" - jest lepsze od francuzów i niemców?
    2. Czy można się tam łatwo dostać, choćby na stanowiska kasowe?
    3. Ile można zarobić? czy jest możliwość dorobienia, n.p. pracując dłużej?
    4. Czy w takiej firmie jest rzeczywiście mozliwy awans?
    5. Czy na wszystkie stanowiska jest niezbędny sanepid i "minimum
    sanitarne" - nawet nie wiem co te terminy oznaczają...
    6. Do kogo i w jakiej formie należało by się zwrócić, by dostać tę robotę?
    7. Nie wiem jeszcze, czy szukam pracy na 3 miesiące, czy docelowej. Czy to
    ma u Nich znaczenie?

    Będę zobowiązany za informację. Po prostu ludzie, pomóżcie...