PracaGrupypl.praca.dyskusje"TARGI PRACY" .... największa fikcja jaką widziałem... › Re: "TARGI PRACY" .... największa fikcja jaką widziałem...
    From: "cashan" <c...@c...net.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: "TARGI PRACY" .... największa fikcja jaką widziałem...
    Date: Tue, 23 Nov 2004 16:37:47 +0100

    >studia wyższę + podyplomowe(najlepsze w Polsce z Zarządania) -
    >9 lat doświadczenia na stanowiskach top menedzerskich + dwa języki biegle.

    Przyjacielu. Jesli masz takie kwalifikacje jak piszesz, nie mozesz znaleść
    pracy i do tego szukasz jej w takim miejscu to znaczy ze:
    - albo Ci sie tylko wydaje że je masz.
    - albo sa to pseudokwalifikacje

    >najlepsze w Polsce z Zarządania

    Doskonaly wzorzec.
    Nie wiem misiu czy wiesz ze natworzylo sie jak zajacow specow od zarzadzania
    ( i marketingu).
    A tu za bardzo ani handlowac nie ma czym ani czym zarzadzac, bo zabraklo
    inzynierów i mechaników i - prze de wszytskim
    pomysłów. Uzca was przesuwac krzywe po virtualnych wykresach a nie ucza
    myslenia.

    A jak sie trafi potrezba by jednak pozarzadzac i pochandlowac to okazuje sie
    "wysioko wykwalifikowana kadra" menadzerska
    pojecia nie ma czym handluje ani co produkuje i jak sie ma to do reszty
    rynku.

    >I co ? - Mam przyjeżdzać ? Nie wiem czy Ciebie stać na mnie ?

    Obawiam sie ze nie mial bys po co. Z takim podejsciem do pracy to by Cie
    moja dyrekcja ze schodow osobiscie spuscila.
    I kazala nam podzwonic po okolicy zeby Cie ochrona przez drzwi do firm nie
    wpuszcala bo kontakt z Toba szkodzi zdrowiu.

    >Jeśli jesteś właścicielem śmietniska - to zapomnij - mogę ewentualnie
    wysłać
    >ci trochę śmieci do segregacji.

    Zmartwie Cie - nie jestem. Za to Wielu moich znajomych zamiast przylozyc sie
    tutaj i "przebić sie" woli po kilku latach studiów zmywac gary w UK
    lub grzebac tam w smieciach. I bardzo mi to przeszkadza. Bo wyksztalcili si
    ez podatków moich i moich rodiców.

    >Będziesz miał wtedy większą płynność finansową
    >i zmniejszysz może bezrobocie na swoim terenie.

    Nie widze zwiazku.

    Na zakonczenie - zebys tak nie szalal z swoim wyksztalceniem.
    Jestem projektantem po PG z 7 letnim stazem pracy. Zrezygnowalem z
    stanowiska projekt menadzera
    przy projektach zwiazanych z UE na rzecz pozostania na stanowisku
    projektowym.
    Wole tworzyc niz przekladac papierki.

    Ale obawiam się ze tego nie zrozumiesz w swoim wyscigu szczurów.

    cashan