PracaGrupypl.praca.dyskusje › Rzuciłem robotę

  • 1. Data: 2008-07-08 13:57:21
    Temat: Rzuciłem robotę
    Od: "Fox" <p...@g...pl>

    Rzuciłem właśnie pracę po 2,5 roku i robię sobie wakacje :)
    Zarabiałem 3tys ale nie byla ciekawa.
    Mysle ze sobie poradze, narazie mam kase. Na jesien sie za czym rozejrze.
    Narazie zasiłek :)

  • 2. Data: 2008-07-08 13:59:59
    Temat: Re: Rzuciłem robotę
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Fox pisze:
    > Rzuciłem właśnie pracę po 2,5 roku i robię sobie wakacje :)
    > Zarabiałem 3tys ale nie byla ciekawa.
    > Mysle ze sobie poradze, narazie mam kase. Na jesien sie za czym
    > rozejrze. Narazie zasiłek :)

    Ściemniasz: albo zasiłek, albo rzuciłeś robotę ;)

    A tak w ogóle powodzenia!

    L.

  • 3. Data: 2008-07-08 16:23:48
    Od: "Fox" <p...@g...pl>

    Rzucilem i sie przeprowadzam wiec zasilek dostane.
    Pozdrawiam wszystkich ktorzy nie boja sie ryzyka :)

  • 4. Data: 2008-07-08 17:45:23
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@o...eu>

    > Rzucilem i sie przeprowadzam wiec zasilek dostane.
    > Pozdrawiam wszystkich ktorzy nie boja sie ryzyka :)

    jak zrezygnowałeś, że dostaniesz zasiłek?

  • 5. Data: 2008-07-08 22:31:07
    Temat: Re: Rzuciłem robot
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > Rzuciłem właśnie pracę po 2,5 roku i robię sobie wakacje :)
    > Zarabiałem 3tys ale nie byla ciekawa.

    hehe - ja tez rzucilem, ale powody mialem odwrotne :)

  • 6. Data: 2008-07-09 05:29:39
    Od: "Waldek \"Jakec\" Bulkowski" <j...@o...pl>

    Dnia Tue, 8 Jul 2008 19:45:23 +0200, identyfikator: 20040501 napisał(a):

    > jak zrezygnowałeś, że dostaniesz zasiłek?

    Porozumienie stron ze względu na zmianę miejsca zamieszkania...

    3mcie się.
    --
    Waldek "Jakec" Bulkowski
    http://film.e-informator.pl

  • 7. Data: 2008-07-09 08:19:12
    Od: "l...@g...com" <l...@g...com>

    On 8 Lip, 18:23, "Fox" <p...@g...pl> wrote:
    > Rzucilem i sie przeprowadzam wiec zasilek dostane.
    > Pozdrawiam wszystkich ktorzy nie boja sie ryzyka :)

    wszystkiego najlepszego na nowej drodze życia ;)

    L.

  • 8. Data: 2008-07-09 08:31:48
    Od: "Jackare" <1...@p...pl>

    Przestałem pracować pod koniec wrześna 2007. Trzymam się nieźle, odżyłem,
    mam czas dla syna i jest fajnie.

  • 9. Data: 2008-07-09 10:13:37
    Od: "Tom" <...@i...pl>

    Ja tez rzucilem, 2 miesiace juz szukam roboty i nic. Rozmowy, rozmowy i na
    tym koniec. Zadnego odezwu ze strony rekrutujacych czy tak czy nie.
    Kompletna olewka. Czas chyba ponownie wyjechac z kraju.

  • 10. Data: 2008-07-09 10:26:05
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Tom wrote:
    > Ja tez rzucilem, 2 miesiace juz szukam roboty i nic. Rozmowy, rozmowy i na
    > tym koniec. Zadnego odezwu ze strony rekrutujacych czy tak czy nie.
    > Kompletna olewka. Czas chyba ponownie wyjechac z kraju.

    Ja zmienialem prace 5-krotnie i za kazdym razem po tygodniu mialem nowa
    - praca w Polsce :)