PracaGrupypl.praca.dyskusje › Szansa na pracę

  • 1. Data: 2006-09-26 12:46:05
    Temat: Szansa na pracę
    Od: "Ola " <o...@W...gazeta.pl>

    Chyba wpadam w jakiegoś doła...
    ale od początku.. jeszcze na studiach (ekonomicznych) urodziłam dziecko więc
    nie zdążyłam popracować. Studia skończyłam z wyróżnieniem i wkrótce potem
    przyszło na świat moje dziecko. Obecnie dzieci mają 2,5 i 1 rok a ja
    chciałabym w końcu pójść do pracy.. no i tu zaczynają się schody, bo w moim
    małym (40 tyś. mieszkańców stałych), ale znanym na całą Polskę miescie nie
    ma nawet głupiego żłobka a o normalnej pracy (w sensie nie od rana do późnej
    nocy za 600 zł przy garach) mogę racze tylko pomażyć. I teraz się
    zastanawiam co zrobić. Bo z jednej strony nie uśmiecha mi się charować cały
    dzień tylko po to, żeby zarobić na opiekunkę (obawiam się, że mogłoby nawet
    nie starczyć), a z drugiej strony chciałabym iść w końcu do pracy... boję
    się, że jak będę czekać do momentu kiedy dzieci dorosną do przedszkola to
    już nawet przy garach mnie nie zatrudnią, bo powiedzą, że za stara jestem :/
    chyba pozotaje mi szukać jakiejś pracy w domu, ale możecie mi poradzić jak
    zacząć? nie chcę się bawić w jakieś "czytanie maili" i "wypełnianie ankiet".
    Nie chciałabym się naciąć też na jakąś nieuczciwą firmę od całupnictwa.
    Możecie mi podpowiedzieć jak szukać jakiś zleceń w necie i czy nie
    orienujecie się, czy dużo jest ofert takiej pracy?

  • 2. Data: 2006-09-26 12:57:37
    Temat: Re: Szansa na pracę
    Od: "Any User" <a...@m...com>

> [...]
    > Możecie mi podpowiedzieć jak szukać jakiś zleceń w necie i czy nie
    > orienujecie się, czy dużo jest ofert takiej pracy?

    Słowem, chciałabyś mieć dobrą pracę "za nic", bez jakiegokolwiek
    poświęcenia, tak?

    Powiem Ci tak, jak w firmie się mówi: moja droga, na dobrą pracę, to sobie
    trzeba zasłużyć.

  • 3. Data: 2006-09-26 13:05:03
    Od: "Ola " <o...@N...gazeta.pl>

    Any User <a...@m...com> napisał(a):

    > Słowem, chciałabyś mieć dobrą pracę "za nic", bez jakiegokolwiek
    > poświęcenia, tak?
    >
    > Powiem Ci tak, jak w firmie się mówi: moja droga, na dobrą pracę, to sobie
    > trzeba zasłużyć.

    nie za nic. Kosztem moich dzieci. A dzieci są dla mnie najważniejsze, więc
    idąc do pracy chcę mieć pewność, że to dla ich dobra. A nie można
    powiedzieć, że stanie przy garach przez 12 lub więcej godzin to szczyt
    marzeń, bo ani ja nie będę zadowolona, ani dzieci bo nie będę miała dla nich
    prawie wcale czasu...
    więc nie za nic...

  • 4. Data: 2006-09-26 13:13:42
    Temat: Re: Szansa na prac
    Od: "Mizar" <mizar_nt@_usuń_wp.pl>

    Any User jesteś nieokrzesanym tępym pozbawiaony podstawowej umiejętności
    czytania ze zrozumieniem, trolem.
    Jak nie wiesz co napisać to siedź cicho!!!

  • 5. Data: 2006-09-26 13:14:08
    Od: "Mizar" <mizar_nt@_usuń_wp.pl>

    u ciebie w pracy to są chyba same takie buraki

  • 6. Data: 2006-09-26 13:17:34
    Od: "Any User" <a...@m...com>

> [...]
    > powiedzieć, że stanie przy garach przez 12 lub więcej godzin to szczyt
    > marzeń, bo ani ja nie będę zadowolona, ani dzieci bo nie będę miała dla

    Nie zrozumiałaś mnie. Mi nie chodzilo o kwestię poświęcenia wobec Twoich
    dzieci. Mi chodziło o kwestię poświęcenia wobec pracodawcy, u którego
    mogłabyś (i powinnaś) zacząć na szeregowym stanowisku, po czym piąć się po
    szczeblach kariery.

    Ale tutaj wszystko zależy właśnie od poświęcenia. Jak oczekujesz, że po 8,
    czy nawet 12 godzinach będziesz sobie jakby nigdy nic zmykać do domu, to
    daleko się nie wespniesz.

  • 7. Data: 2006-09-26 13:20:51
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>

    Any User wrote:
    > Ale tutaj wszystko zależy właśnie od poświęcenia. Jak oczekujesz, że po
    > 8, czy nawet 12 godzinach będziesz sobie jakby nigdy nic zmykać do domu,
    > to daleko się nie wespniesz.

    A co to jest kariera? Komu to potrzebne? Wazne jest by godziwie zarabiac.

    --
    Kaczus/Pegasos User
    http://kaczus.republika.pl

  • 8. Data: 2006-09-26 13:23:23
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>

    Ola wrote:
    > Możecie mi podpowiedzieć jak szukać jakiś zleceń w necie i czy nie
    > orienujecie się, czy dużo jest ofert takiej pracy?

    Duzo tez zalezy jakie studia masz ukonczopne oraz co potrafisz.

    --
    Kaczus/Pegasos User
    http://kaczus.republika.pl

  • 9. Data: 2006-09-26 13:24:30
    Od: "Ola " <o...@N...gazeta.pl>

    Any User <a...@m...com> napisał(a):

> [...]
    > czy nawet 12 godzinach będziesz sobie jakby nigdy nic zmykać do domu, to

    Widzę, że w ogóle mnie nie rozumiesz... jeśli umiesz czytać, to przeczytaj
    jeszcze raz to co napisałam. Mam wykształcenie ekonomiczne, więc zlewozmywak
    nigdy nie będzie dla mnie nawet pierwszym stopniem w karierze. Poza tym tu
    są takie realia, że się nie awansuje... jak staniesz na zlewozmywaku to
    będziesz tak już zawsze... ewentualnie awansujesz na kelnerkę, jak jesteś
    młodą długonogą blondynką. Dlatego napisałam o pracy w swoim zawodzie, a o
    taką tu trudno... więc nie mów mi nic o poświęceniu...

  • 10. Data: 2006-09-26 13:27:45
    Od: "Ola " <o...@N...gazeta.pl>

    Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Duzo tez zalezy jakie studia masz ukonczopne oraz co potrafisz.

    mam skończone studia ekonomiczne na wydziale "finanse i bankowość", biegle
    obsługuję komputer (office, internet), znam angielski. Cały czas się
    doszkalam w różnyc programach komputerowych, ale niestety na to nie mam
    papierów..