PracaGrupypl.praca.dyskusjeSzansa na pracę › Re: Szansa na pracę
    From: "Any User" <a...@m...com>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Szansa na pracę
    Date: Tue, 26 Sep 2006 15:17:34 +0200

    > nie za nic. Kosztem moich dzieci. A dzieci są dla mnie najważniejsze, więc
    > idąc do pracy chcę mieć pewność, że to dla ich dobra. A nie można
    > powiedzieć, że stanie przy garach przez 12 lub więcej godzin to szczyt
    > marzeń, bo ani ja nie będę zadowolona, ani dzieci bo nie będę miała dla
    > nich
    > prawie wcale czasu...
    > więc nie za nic...

    Nie zrozumiałaś mnie. Mi nie chodzilo o kwestię poświęcenia wobec Twoich
    dzieci. Mi chodziło o kwestię poświęcenia wobec pracodawcy, u którego
    mogłabyś (i powinnaś) zacząć na szeregowym stanowisku, po czym piąć się po
    szczeblach kariery.

    Ale tutaj wszystko zależy właśnie od poświęcenia. Jak oczekujesz, że po 8,
    czy nawet 12 godzinach będziesz sobie jakby nigdy nic zmykać do domu, to
    daleko się nie wespniesz.