PracaGrupypl.praca.dyskusje › anna

  • 1. Data: 2006-09-26 09:40:29
    Temat: anna
    Od: i...@o...eu

    Witam, proszę o pomoc.Chciałabym pracować w Agencji reklamowej lub Ag. PR. Nie
    posiadam jednak takiego doświadczenia,jedynie jako teleankieter i handloweic
    ds. reklamy(krótko)i sprzedawca, jakieś dorywcze prace. Czy mam szansę
    zaistnieć w branży o której wyżej? Sądzę, że mam ku temu polot ale nie wiem co
    zrobić aby mnie zauważono. Wykształcenie marketingowe, studia skończyłam kilka
    lat temu w niezbyt prestiżowej, państwowej uczelni.

  • 2. Data: 2006-09-26 10:09:58
    Temat: Re: anna
    Od: Immona <c...@n...gmailu>

    i...@o...eu wrote:

> [...]
    > zrobić aby mnie zauważono. Wykształcenie marketingowe, studia skończyłam kilka
    > lat temu w niezbyt prestiżowej, państwowej uczelni.

    A jako kto chcesz pracowac? Stanowisk w firmach tego typu jest duzo, nie
    tylko te kreatywne. Handlowcow tez potrzeba.

    Po pierwsze, o ile marzy Ci sie jakiekolwiek stanowisko zwiazane z
    poslugiwaniem sie slowem, naucz sie poprawnie pisac. W Twoim poscie
    naliczylam 8 bledow (braki spacji, niewlasciwe uzycie duzych liter, brak
    przecinkow, poprzestawiane litery) - i to bez uwzgledniania
    stylistycznych.

    Po drugie, stuprocentowym sposobem na to, zeby Cie "zauwazono", jest
    zrobic dobra akcje marketingowa lub PRowska dla jakies niekomercyjnej,
    zaslugujacej na taki wolontariat rzeczy. Moze nikt sie po tym nie bedzie
    sam do Ciebie zglaszal, ale jesli Twoje dzialanie sie odbilo w mediach i
    jest kojarzone, to umieszczenie Twojego udzialu w CV zapewnia zwrocenie
    na Ciebie uwagi przy rekrutacji.

    I.

    --
    http://nz.pasnik.pl
    mieszkam w Nowej Zelandii :)

  • 3. Data: 2006-09-26 15:18:56
    Od: Irving Washington <m...@d...doPLer>

    i...@o...eu napisał(a):
    > Chciałabym pracować w Agencji reklamowej lub Ag. PR.

    > Czy mam szansę zaistnieć w branży o której wyżej?

    > nie wiem co zrobić aby mnie zauważono.
    Jeśli nie wiesz jak zrobić, by ktoś Ciebie zauważył a chcesz pracować w
    branży, która za zadanie zwiększyć dostrzegalność czegoś tam to
    odpowiedź jest chyba oczywista...

    --
    Kochana Mary!
    XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

  • 4. Data: 2006-09-26 20:41:27
    Od: i...@o...eu

> [...]
    > sam do Ciebie zglaszal, ale jesli Twoje dzialanie sie odbilo w mediach i
    > jest kojarzone, to umieszczenie Twojego udzialu w CV zapewnia zwrocenie

    Dziękuję, zwłaszcza za tę ostatnią radę.