PracaGrupypl.praca.dyskusje › konto osobiste przy działalności gosp

  • 1. Data: 2006-09-26 14:24:08
    Temat: konto osobiste przy działalności gosp
    Od: chris <k...@M...poczta.onet.pl>

    Wtam

    Wiem, ze nie ma obowiązku ale zastanawiam sie czy warto założyć sobie
    osobne konto na prowadzenie działalności gospodarczej? Dodam, ze mam
    osobiste konto ale jakos niespecjalnie sie z tym dobrze czuje, ze
    mialbym je podawac do urzędu skarbowego.

    pozdrawiam

    chris

  • 2. Data: 2006-09-26 16:21:00
    Temat: Re: konto osobiste przy działalności gosp
    Od: Stanislaw Chmielarz <s...@u...com.PL>

    chris wrote:

    > Wiem, ze nie ma obowiązku ale zastanawiam sie czy warto założyć
    > sobie osobne konto na prowadzenie działalności gospodarczej?

    A od kiedy nie ma obowiazku?

    --
    Pozdrowienia!!StaCH
    Sieci,systemy,serwis PC,alarmy,kamery,domofony,sterowniki PLC.

  • 3. Data: 2006-09-26 16:54:58
    Od: chris <k...@M...poczta.onet.pl>

    nie wiem od kiedy ale to informacja dzisiaj z infolini mbanku, do 160
    tys euro obrotu, nie trzeba miec.

    chris

  • 4. Data: 2006-09-26 20:59:08
    Od: Stanislaw Chmielarz <s...@u...com.PL>

    chris wrote:

    > nie wiem od kiedy ale to informacja dzisiaj z infolini mbanku,
    > do 160 tys euro obrotu, nie trzeba miec.

    Pewnie w zamian za to trzeba miec kase fiskalna :-(((

  • 5. Data: 2006-09-27 13:56:39
    Od: "glosnetu" <g...@p...onet.pl>

    chris napisał(a):
    > nie wiem od kiedy ale to informacja dzisiaj z infolini mbanku, do 160
    > tys euro obrotu, nie trzeba miec.

    ja bym sie spytal o to raczej urzedu skarbowego niz banku, ale co kto
    woli. Najwyzej zdziwisz sie przy ktoregos NIP'a.

    --

    glos

  • 6. Data: 2006-09-27 14:55:15
    Od: "m.r." <w...@p...onet.pl>

    > nie wiem od kiedy ale to informacja dzisiaj z infolini mbanku, do 160
    > tys euro obrotu, nie trzeba miec.

    musisz miec konto firmowe, ostatni miesiac walcze ciagle z biurokracja zeby
    otworzyc wlasna DG, takze jestem na biezaco i konto firmowe jest obowiazkowe, w
    US musisz przedstawic umowe otwarcia rachunku firmowego

    pozdrawiam,
    m.r.

  • 7. Data: 2006-09-27 18:23:52
    Od: chris <k...@M...poczta.onet.pl>

    > musisz miec konto firmowe, ostatni miesiac walcze ciagle z biurokracja zeby
    > otworzyc wlasna DG, takze jestem na biezaco i konto firmowe jest obowiazkowe, w
    > US musisz przedstawic umowe otwarcia rachunku firmowego

    NIE ma nigdzie takiego zapisu, poza tym dzisiaj bylem w US Gdańsk i
    otrzymalem taka sama informacje.

    pozdr

    chris

  • 8. Data: 2006-09-27 19:32:40
    Od: "Marcin Stefaniak" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    chris <k...@M...poczta.onet.pl> napisał(a):

    > NIE ma nigdzie takiego zapisu, poza tym dzisiaj bylem w US Gdańsk i
    > otrzymalem taka sama informacje.

    Wygląda na to, że jest to jedna z tych wielu rzeczy które w każdym urzędzie to
    inaczej sobie stanowią :-p

    -MS

  • 9. Data: 2006-09-28 13:44:54
    Od: Aneczka <a...@g...pl>

    m.r. napisał(a):

    > musisz miec konto firmowe, ostatni miesiac walcze ciagle z biurokracja zeby
    > otworzyc wlasna DG, takze jestem na biezaco i konto firmowe jest obowiazkowe, w
    > US musisz przedstawic umowe otwarcia rachunku firmowego

    US Podgórze Kraków - nie trzeba mieć odrębnego konta (informacja sprzed
    roku i miesiąca) - pod warunkiem, że nikogo się nie zatrudnia...

    --
    Pozdrówki,
    Aneczka