PracaGrupypl.praca.dyskusje › Dzialalnosc gospodarcza

  • 1. Data: 2006-09-26 12:28:51
    Temat: Dzialalnosc gospodarcza
    Od: PeDe <n...@h...ever.care>

    Dobry.

    Mam pytanie:
    jestem obecnie zatrudniony na normalną umowę
    o pracę. Chciałbym teraz założyć własną działalność
    gospodarczą i rozliczać się ze swoim obecnym
    pracodawcą na zasadzie faktur.
    Czy to prawda, że od momentu ustania stosunku
    pracy muszę odczekać rok zanim podejmę współpracę
    z firmą, w której jestem obecnie zatrudniony ?

    Pozdrawiam i z góry dziękuję za pomoc.

    --
    10-4
    Pe<>De

  • 2. Data: 2006-09-26 12:34:23
    Temat: Re: Dzialalnosc gospodarcza
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    Tue, 26 Sep 2006 14:28:51 +0200, użyszkodnik PeDe
    <n...@h...ever.care> napisał:

> [...]
    > Czy to prawda, że od momentu ustania stosunku
    > pracy muszę odczekać rok zanim podejmę współpracę
    > z firmą, w której jestem obecnie zatrudniony ?

    pogadaj z pracodawcom czy nie ma jakiejś zaprzyjaźnionej firmy przez
    którą dałoby się przefakturować Twoje usługi

    --
    futszaK
    601061867