PracaGrupypl.praca.dyskusjeSzansa na pracę › Re: Szansa na pracę
    From: "Ola " <o...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Szansa na pracę
    Date: Tue, 26 Sep 2006 13:05:03 +0000 (UTC)

    Any User <a...@m...com> napisał(a):

    > Słowem, chciałabyś mieć dobrą pracę "za nic", bez jakiegokolwiek
    > poświęcenia, tak?
    >
    > Powiem Ci tak, jak w firmie się mówi: moja droga, na dobrą pracę, to sobie
    > trzeba zasłużyć.

    nie za nic. Kosztem moich dzieci. A dzieci są dla mnie najważniejsze, więc
    idąc do pracy chcę mieć pewność, że to dla ich dobra. A nie można
    powiedzieć, że stanie przy garach przez 12 lub więcej godzin to szczyt
    marzeń, bo ani ja nie będę zadowolona, ani dzieci bo nie będę miała dla nich
    prawie wcale czasu...
    więc nie za nic...