PracaGrupypl.praca.dyskusje › Szacunek do pracy !

  • 21. Data: 2002-07-16 22:01:14
    Temat: Re: Szacunek do pracy ![dlugie...definicje dla Artura]
    Od: "Krzysztofsf" <K...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "artur dyksinski" <a...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:3d348e49.21584995@news.gazeta.pl...
    > Czesc.
    > Krzysiu moja def. byla 'okrojona', musisz przyznac jednak ze rowniez
    > oddaje sens (choc przyznaje, w bardziej przystepny sposob :)))) )
    >
    > Pozdrawiam
    > Artur
    Wypacza:)
    Likwidacja przeciwnikow politycznych przy pomocy oglupionej mlodziezy nijak
    ma sie do definicji pasujacej bardziej do masowki ZMP, a jeszcze mniej do
    zdobywania doswiadcznia w firmie z ktora chcialoby sie zwiazac na dlugo
    swoje losy, liczac na przyszly rozwoj zawodowy.

    Pozdrawiam
    Krzysztof

    Ps. W jednej z tych firm znam pare osob z takich naborow, ktore obecnie sa
    kierownikami dzialow.

  • 22. Data: 2002-07-17 12:19:37
    Temat: Re: Szacunek do pracy !
    Od: "Pawel Sokolowski" <P...@n...org>

    Użytkownik gretchen <g...@N...poczta.gazeta.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:ah1opo$lqg$...@n...gazeta.pl...
    > I w zupełności się z Tobą zgadzam!
    > Nie ma sensu wypruwać sobie flaków, jak i tak podwyżkę dostanie kto inny.

    No to wyobrazmy sobie sytuacje kiedy Gretchen bylaby zadowolona :
    Zalozenia: Gretchen sie obija, bo przeciez nie ma sensu wypru... (patrz
    wyzej)

    Pracodawca analizuje:
    "Ta Gretchen sie wprawdzie obija, ale pewnie dlatego ze nie jest
    dostatecznie zmotywowana. Dam jej podwyzke, na pewno zacznie pracowac
    lepiej."

    A wtedy pracowita kolezanka Gretchen powie:
    "No tak, ja sobie flaki wypruwam, a podwyzke dostala Gretchen !!!"

    A Gretchen na to:
    "Widzisz glupia, jakbys sie opieprzala jak ja to tez mialabys podwyzke !"
    I tu Gretchen wraca do pilowania paznokci, tym razem za duzo wieksze
    pieniadze.
    Bo przeciez jej teoria okazala sie sluszna. "Nie ma sensu wypru... (patrz
    wyzej)"

    Moral: Jak ktos wyzej sra niz dupe ma, to dla niego kazde pieniadze to
    obraza.
    Jak ktos robi łaske, ze przychodzi do pracy (nie myl z "pracuje") to nie
    skala sie praca za zadne pieniadze.
    Pokaz cos wart, a moze ktos to zauwazy.

    > Też nie lubię pracować za darmo. W Niemczech się nauczyłam, ze za godziwą
    > pracę należy się godziwa płaca a nie jakiś "ochłap".

    Ale nalezy zaczac od godziwej pracy a nie czekac na zachete.
    Tak sie sklada ze ja tez zaczynalem w Niemczech od umowionej niskiej pensji
    przez 3 pierwsze probne miesiace,
    ale potem za dobra prace dostalem prawie 2 razy tyle (sporo wiecej niz moi
    wspolpracownicy Niemcy).

    Nawiazujac do pierwotnego watku.
    W Polsce ten problem powstal dlatego ze dawniej (wiadomo kiedy) utarl sie
    poglad, ze kazdy prace ma miec.
    I oczywiscie czy sie stoi czy sie lezy (tu wstaw kwote w zaleznosci od
    owczesnej inflacji) sie nalezy !
    A ze wszystko bylo panstwowe, to nikomu nie postalo w glowie zeby popracowac
    rzetelnie.
    Dawniej sie chodzilo do pracy (tylko chodzilo).
    I to przyzwyczajenie pozostalo niektorym do dzisiaj.

    Pozdrawiam
    Pawel Sokolowski

  • 23. Data: 2002-07-17 12:51:08
    Od: "RZ" <r...@g...pl>

> [...]
    > obraza.
    > Jak ktos robi łaske, ze przychodzi do pracy (nie myl z "pracuje") to nie

    A jak zauważy to da od razu?
    A może będzie korzystał ile się da?
    Morały spod budki z piwem zachowaj dla siebie.
    Do wydajnej pracy wystarczy mi: godziwa pensja +płatne nadgodziny
    A wypruwanie sobie flaków za 700 zł to dla takich amatorów jak ty jest
    odpowiednie.....

> [...]
    pensji
    > przez 3 pierwsze probne miesiace,
    > ale potem za dobra prace dostalem prawie 2 razy tyle (sporo wiecej niz

    Pierwsze 3 mies. OK. Ale sytuacja trwa kilka lat!
    Przez pierwsze pół roku to ja się starałam!
    I to jak! Czasami siedziałam do 1-szej w nocy.
    Według tej filozofii zawsze i wszędzie należy sobie flaki wypruwać,
    (za marny grosz) a szef może doceni moze nie......

> [...]
    > rzetelnie.
    > Dawniej sie chodzilo do pracy (tylko chodzilo).
    > I to przyzwyczajenie pozostalo niektorym do dzisiaj.

    Aleś ty chłopie naiwny!
    Mam kolegę w pokoju, on sobie flaki wypruwa i g... z tego ma!
    A w ogóle toś frajer, jeżeli wierzysz w to że jak sam sobie nie wywalczysz
    to ktoś ci coś da, bo widzi jak ty sie starasz.
    W większości przypadków po prostu cię wykorzystają.
    W nielicznych fimach docenia się dobrych pracowników.

    R.

  • 24. Data: 2002-07-18 08:33:08
    Od: "Pawel Sokolowski" <P...@n...org>

    > Morały spod budki z piwem zachowaj dla siebie.
    Nie bywam, ale ty pewnie tak.

    > Do wydajnej pracy wystarczy mi: godziwa pensja +płatne nadgodziny
    Podobno lubisz sie obijac, wiec chyba nie wystarczy

    > A wypruwanie sobie flaków za 700 zł to dla takich amatorów jak ty jest
    > odpowiednie.....
    Jakbys raz dostala moja pensje, to bys sobie do butow narobila ze szczescia.
    A personalne wycieczki to urzadzaj sobie w stosunku do swoich kolegow
    obibokow.

    > Przez pierwsze pół roku to ja się starałam!
    > I to jak! Czasami siedziałam do 1-szej w nocy.
    > Według tej filozofii zawsze i wszędzie należy sobie flaki wypruwać,
    > (za marny grosz) a szef może doceni moze nie......
    Zmien prace jak ci nie pasuje, za obijanie tym bardziej podwyzki nie
    dostaniesz.
    Jest wolny rynek, jak za malo ci placa (za obijanie pewnie i tak za duzo) to
    poszukaj gdzie indziej.

    > Aleś ty chłopie naiwny!
    > Mam kolegę w pokoju, on sobie flaki wypruwa i g... z tego ma!
    > A w ogóle toś frajer, jeżeli wierzysz w to że jak sam sobie nie wywalczysz
    "Wywalczyc" wysokie wynagrodzenie mozna tylko wykazujac sie
    profesjonalizmem.
    Jak ci nie pasuje to mozesz sobie jeszcze dupą wywalczyc.

    > W nielicznych fimach docenia się dobrych pracowników.
    Niedobrych nie docenia sie nigdzie !

    A takie brednie to wypisuj na liste: pl.obiboki.dyskusje

    Pawel Sokolowski

  • 25. Data: 2002-07-18 09:29:37
    Od: "RZ" <r...@g...pl>

    >Jakbys raz dostala moja pensje, to bys sobie do butow narobila ze
    szczescia.
    > A personalne wycieczki to urzadzaj sobie w stosunku do swoich kolegow
    > obibokow.

    Masz jakieś kompleksy? Żal ci, że ktoś się może poobijać?

    > Jak ci nie pasuje to mozesz sobie jeszcze dupą wywalczyc.

    Ty nie jesteś naiwny, ty jesteś kretyn....

    > Niedobrych nie docenia sie nigdzie !

    Niedobrych się zwalnia. A ja sobie pracuję....
    I tym akcentem kończę rozmowę z takim bucem jak ty.

    R.

  • 26. Data: 2002-07-18 10:43:41
    Od: "Pawel Sokolowski" <P...@n...org>

    > Masz jakieś kompleksy? Żal ci, że ktoś się może poobijać?
    Jakbym sobie chcial poleniuchowac, tobym przynajmniej mial za co, a nie
    robil tego na czyjs koszt.
    Ty musisz sie po kryjomu obijac w pracy.
    Ale nie wiem z czemu jestes z tego taka dumna.

    > Ty nie jesteś naiwny, ty jesteś kretyn....
    sorry, moze nie masz warunkow :(
    nie bedziesz bogata, ani rozumu, ani urody :(
    no to nie masz wyjscia, zawsze zostaje jeszcze wysoki blok i w lota.

    > Niedobrych się zwalnia. A ja sobie pracuję...
    Mowilem o docenianiu, a ty przeciez nie jestes doceniania, chyba ze zle
    pamietam.
    Jeszcze pracujesz, ale czasem pracodawca ma przeblyski inteligencji, licz na
    to !
    A pracujesz sila inercji, jakby wszystkich obibokow chcieli zwolnic od razu,
    toby chodniki zadeptali chodzac za robota.
    Takich jak ty pracuje w tym kraju miliony, dlatego jestesmy 100 lat za
    Murzynami.

    > I tym akcentem kończę rozmowę z takim bucem jak ty.
    Co za wyszukane argumenty, powinnas wegiel przerzucac, moze bys zrobila
    kariere.
    W tym kraju nie ma zwyczaju chodzenia do psychoanalitykow, to chociaz
    odreaguj sobie na grupie wyzwiskami.
    Wybaczam ci bo i tak masz przerabane.

    Pawel Sokolowski

  • 27. Data: 2002-07-18 11:19:04
    Od: a...@p...onet.pl (artur dyksinski)

    Ten post pokaze wszystkim znajomym, którzy twierdza ze sa za malo
    inteligentni by sie nauczyc obslugi komputera.
    Widac na tym przykladzie, ze szympansy niezle z tym sobie radza.
    A ze paru innych rzeczy brakuje, to juz inna historia...

    Pozdrowienia dla "renataz"
    Artur

  • 28. Data: 2002-07-18 12:10:40
    Od: "Pawel Sokolowski" <P...@n...org>

> [...]
    > Widac na tym przykladzie, ze szympansy niezle z tym sobie radza.
    > A ze paru innych rzeczy brakuje, to juz inna historia...

    Zdecyduj sie, popierasz obibokow czy jestes tym zjawiskiem zatroskany.
    Moze troche za ostro pojechalem, ale dostaje piany jak slysze takie brednie.
    Takie niby mamy bezrobocie, ale sprobuj tu znalezc pracownika.
    A jak dasz komus prace to cie okradnie albo bedzie sie obijal.
    Zaraz sie odezwa ci co robia łaske ze pracuja u wyzyskiwaczy.
    Darujcie sobie.

    Pawel Sokolowski