PracaGrupypl.praca.dyskusjeSzacunek do pracy ! › Re: Szacunek do pracy !
    From: "Pawel Sokolowski" <P...@n...org>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Szacunek do pracy !
    Date: Thu, 18 Jul 2002 12:43:41 +0200

    > Masz jakieś kompleksy? Żal ci, że ktoś się może poobijać?
    Jakbym sobie chcial poleniuchowac, tobym przynajmniej mial za co, a nie
    robil tego na czyjs koszt.
    Ty musisz sie po kryjomu obijac w pracy.
    Ale nie wiem z czemu jestes z tego taka dumna.

    > Ty nie jesteś naiwny, ty jesteś kretyn....
    sorry, moze nie masz warunkow :(
    nie bedziesz bogata, ani rozumu, ani urody :(
    no to nie masz wyjscia, zawsze zostaje jeszcze wysoki blok i w lota.

    > Niedobrych się zwalnia. A ja sobie pracuję...
    Mowilem o docenianiu, a ty przeciez nie jestes doceniania, chyba ze zle
    pamietam.
    Jeszcze pracujesz, ale czasem pracodawca ma przeblyski inteligencji, licz na
    to !
    A pracujesz sila inercji, jakby wszystkich obibokow chcieli zwolnic od razu,
    toby chodniki zadeptali chodzac za robota.
    Takich jak ty pracuje w tym kraju miliony, dlatego jestesmy 100 lat za
    Murzynami.

    > I tym akcentem kończę rozmowę z takim bucem jak ty.
    Co za wyszukane argumenty, powinnas wegiel przerzucac, moze bys zrobila
    kariere.
    W tym kraju nie ma zwyczaju chodzenia do psychoanalitykow, to chociaz
    odreaguj sobie na grupie wyzwiskami.
    Wybaczam ci bo i tak masz przerabane.

    Pawel Sokolowski