PracaGrupypl.praca.dyskusjeSwieto podczas zagranicznej delegacji › Re: Swieto podczas zagranicznej delegacji
    From: "XYZ" <x...@x...wp.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Swieto podczas zagranicznej delegacji
    Date: Mon, 12 Jun 2006 19:39:04 GMT

    Użytkownik "marcin" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:e6ic6v$ijq$1@inews.gazeta.pl...
    | Mam pytanie: Czy jesli podczas delegacji zagranicznej bede pracowal
    | podczas "polskiego" swieta (poniewaz w kraju pobytu nie obchodzi sie wtedy
    | wolnego dnia), przysluguje mi dzien wolny do odebrania po powrocie?
    | A co jezeli podczas tego samego wyjazdu trafil mi sie z kolei "obcy" dzien
    | wolny (ludzie w polsce wtedy pracowli)? Te dni "znosza sie" czy
    | interpretacja jest na korzysc pracownika?
    | Bede wdzieczny za podanie zrodla, jesli ktos posiada taka wiedze
    | Marcin

    Takie rzeczy powinien regulowac jakis papier od pracodawcy. Moze tak byc iz
    jak lecisz do innego kraju to obowizauja Cie tamtejsze swieta.
    Co zrobisz jezeli np w innym kraju nie idzie sie do pracy i jakis dzien ( a
    w Polsce idzie sie ) ?? Najlepiej zapytaj pracodawcy bo w regulaminie pracy
    niema takiego zapisu , niestety.

    XYZ