PracaGrupypl.praca.dyskusjeStudent i ZUS › Student i ZUS
    From: Remigiusz Swic <r...@...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Student i ZUS
    Date: Sun, 01 Dec 2002 23:38:05 +0100

    Witam,

    Mam takie male pytanie, na ktore nie moge znalezc odpowiedzi, a urzedy nie
    pracuja w weekend :-).
    Nosze sie z zamiarem zalozenia wlasnej firmy, ale przeraza mnie jedna rzecz
    - oplata na zus, czyli okolo 650 zl. Ale z tego co slyszalem podobno
    studenci placa jakies (kurde, znowu te przyblizenia :-)) 100 zl, z reszty
    sa zwolnieni. Czy to prawda, czy po 29 listopada sie cos zmienilo, jak to
    wyglada w praktyce? Namienie, ze jestem na studiach dziennych.

    Przepraszam za malo precyzyjne pytania, ale dopiero zaczalem drazyc ten
    temat, a podstawowa kwestia dla mnie w tej chwili jest wlasnie oplata na
    zus.

    Z gory dzieki za wszelkie odpowiedzi i sugestie.

    --
    Pozdr,
    Remigiusz Swic