PracaGrupypl.praca.dyskusje › Strona o pracodawcach

  • 21. Data: 2006-07-10 05:18:34
    Temat: Re: Strona o pracodawcach
    Od: Immona <c...@n...gmailu>

    Piotr Chmielewski wrote:
    > Użytkownik "Jacek" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

    > A jesli dopisac formulke, ze opinie przedstawiaja prywatne zdanie
    > ich autorow i portal nie bierze za nie odpowiedzialnosci?
    > Na wiekszosci forow jest takie zabezpieczenie i chyba jakos dziala...

    Tak, to by sie dalo.

    > Nie ma za bardzo takiego sposobu. Moze bardziej wiarygodne
    > bylyby opinie od osob ktore podpisalyby sie pod opinia
    > imieniem i nazwiskiem i ewentualnie jakims kontaktem?

    Zapomnij. Prawie nikt sie nie wpisze na takich warunkach. Po pierwsze,
    ludzie sie boja mitycznej "czarnej listy" niepokornych pracownikow
    tworzonej przez pracodawcow, po drugie - jesli portal nie bierze
    odpowiedzialnosci za wypowiedzi, to ta odpowiedzialnosc zostaje u
    autora, a majac wystepowac z namiarami ludzie niektorzy beda sie
    panicznie bac procesu - nawet w nieuzasadnionych przypadkach - i nic nie
    napisza lub sie autoocenzuruja. Sadze tez, ze moze zadzialac zwykly
    wstyd - na zasadzie: bylem jeleniem i dalem sie wykorzystac zlej firmie,
    ale czy caly swiat musi wiedziec o tym, ze ja, imiennie Jan Nowak, bylem
    jeleniem?

    Login i rejestracja wymagajaca posiadania dzialajacego adresu e-mail to
    najdalej, jak sie da pojsc nie odstraszajac.

    > Mozna by wprowadzic mozliwosc skontaktowania sie z
    > autorem opinii przez zrejestrowanych uzytkownikow poprzez
    > portal - na email autora dochodzila by wiadomosc, ze user
    > taki to a taki chcialby zadac mu jakies pytanie na temat

    Ja tez juz dawno popieralam pomysl strony, ale wszystkie dotychczasowe
    proby realizacji, jakie widzialam, mialy fatalna usability. Dlatego
    serdecznie prosze grupe, zeby nikt nie zabieral sie w zapale do pisania
    tego tylko dlatego, ze umie tworzyc kod, tylko zeby przynajmniej opisal
    projekt i poddal konstruktywnej krytyce ludzi, ktorzy umieja sie
    postawic w sytuacji prostego usera. Projekt jest niekomercyjny, wiec nie
    ma tu obaw o kradzieze pomyslow. Jak bede miec wiecej czasu, to opisze
    moze, jak ja to widze.

    I.
    --
    http://nz.pasnik.pl

  • 22. Data: 2006-07-10 19:22:25
    Od: qnick <k...@x...vp.pl>

    Dnia 08-07-2006 o 22:53:13 Wojciech Kulesza <w...@N...org>
    napisał:

    > No to mo?e i pracowników? ?eby zrobiae sobe tak? BlackList CV?

    Fakty są takie że pracodawca ma ogromną przewagę nad potencjalnym
    pracownikiem. Łatwiej jest ukryć firmie to że np. źle traktuje
    pracowników, nie potrafi im stworzyć warunków do pracy, źle organizuje
    pracę, nie płaci w terminie itp., niż kandydatowi na pracownika ukryć to
    że jest kiepski. Pracodawca ma różne możliwości sprawdzania kanydatów,
    potencjali pracownicy są z góry na gorszej pozycji i dopiero zwykle po
    zawarciu umowy tak naprawdę poznają pracodawcę. Często firmy "z wierzchu"
    wyglądają atrakcyjnie a po "otwarciu" zaczynają "śmierdzieć".
    Jeśli kupujemy np. telewizor szukamy w internecie informacji, opinii
    uzytkowników, pytamy znajomych, bo nie chcemy kupić złego. Praca to coś
    dużo ważniejszego niż ten przykładowy telewizor, a w przypadku jej wyboru
    pozostaje tylko pytanie znajomych, a przecież często nie mamy nikogo
    znajomego kto pracował w upatrzonej firmie. Dlatego taka strona z opiniami
    o pracodawcach byałby bardzo cenna.

    qnick

  • 23. Data: 2006-07-13 16:03:32
    Od: Gracjan Abakanowicz <g...@y...com>

    On Sat, 8 Jul 2006 13:59:22 +0200, zasiu wrote:

    > Była taka stronka: www.pracownicy.com, ale coś się z nią ostatnio
    > stało i
    > zniknęła

    Przy próbie wejścia na ten adres otrzymuje sie informację, że domena nie
    została oplacona i wyekspirowala 22.06.2006 r., czeka na odnowienie albo
    na skasowanie:

    "Notice: This domain name expired on 06/22/06 and is pending renewal or
    deletion"

    Jeśli uważacie, że nazwa domenty jest OK., to zawsze można troszkę
    poczekać i zobaczyć, czy będzie do kupienia.
    Szkoda, że już nie za bardzo będę mógł pomóc przy jej tworzeniu, chociaż
    i tak moje opinie byłyby jednostronne. ;-) Z racji wykonywanego zawodu
    widziałem pracodawców tylko w czarnym kolorze, no ale proba nie była
    reprezentatywna, bo przeważnie były to czarne owce. :-D

    --
    abakan