PracaGrupypl.praca.dyskusje › Urlop wychowawczy a Zakladowy Fundusz Swiadczen Socjalnych

  • 1. Data: 2006-07-07 15:04:39
    Temat: Urlop wychowawczy a Zakladowy Fundusz Swiadczen Socjalnych
    Od: "Kordelia27" <K...@w...pl>

    Dzien dobry
    Sprawa jest nastepujaca: Jestem od roku na urlopie wychowawczym.
    Niedawno dowiedzialam sie, moja firma z Funduszu swiadczen
    socjalnych udziela pieniazków na " wczasy pod grusza". Nie jestem
    pazerna, ale... pracowalam w tej firmie przez 10 lat i NIGDY nie bylo
    pieniazków, chociaz byl fundusz, a tu nagle taka niespodzianka:).
    No i wlasnie chcialabym zapytac: Czy jesli przebywam na urlopie
    wychowawczym, mam umowe na czas nieokreslony, to czy przysluguja mi
    jakies pienizaki z Zakladowego Funduszu Swiadczen Socjalnych - w
    tym wypadku z tytulu wczasów pod grusza?
    Prosze o pomoc
    Pozdrawiam
    Angelika