PracaGrupypl.praca.dyskusje › Strona o pracodawcach

  • 1. Data: 2006-07-07 15:38:31
    Temat: Strona o pracodawcach
    Od: "Jacek" <j...@g...pl>

    Wlasnie siedzac sobie przed komputerem wpadla mi mysl do glowy o zrobieniu
    strony poswieconej tylko i wylacznie opinia pracownikow o pracodawcach.
    Chyba mialoby to zainteresowanie, ale nie jestem tego w stanie zrobic sam.
    Moje pytanie jest nastepujace - czy moge liczyc na Wasze wspracie pod
    wzgledem merytorycznym? Chodzi mi o jakies konkretne przykaldy z zycia, a
    nie np.: firma XXX jest do du***.
    Z pewnoscia wszyscy, ktorzy czytaja ta grupe, maja jakies doswiadczenia,
    udane i nieudane.
    Fajnie by bylo zrobic cos takiego - biale strony i czarne strony pracy:)
    Czekam na Wasze opinie

    --
    Jacek - j...@g...pl
    tel.: 505 57 99 63

  • 2. Data: 2006-07-07 16:38:33
    Temat: Re: Strona o pracodawcach
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:e8lv5n$gqp$1@inews.gazeta.pl Jacek <j...@g...pl>
    pisze:

    > Wlasnie siedzac sobie przed komputerem wpadla mi mysl do glowy o
    > zrobieniu strony poswieconej tylko i wylacznie opinia pracownikow o
    > pracodawcach.
    Były już takie próby i spaliły na panewce, poszukaj archiwum.
    Słuchaj - upadła nawet inicjatywa Stowarzyszenia Praw Pacjenta "Primum Non
    Nocere", która służyła podobnej idei tyle, że dotyczącej lekarzy i placówek
    służby zdrowia.

    > Chyba mialoby to zainteresowanie
    Wątpię.

    >, ale nie jestem tego w stanie zrobic sam.
    Technicznie to proste. Są nawet gotowe skrypty, tylko przystosować.

    > Fajnie by bylo zrobic cos takiego - biale strony i czarne strony pracy:)
    Przecież najwięcej jest stron w odcieniach szarści... ;)
    Nie chcę Cię zniechęcać, ale IMO to nie wypali.

    Jotte

  • 3. Data: 2006-07-07 17:10:36
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 7 Jul 2006 17:38:31 +0200, "Jacek" <j...@g...pl> wklepał(-a):

    >Wlasnie siedzac sobie przed komputerem wpadla mi mysl do glowy o zrobieniu
    >strony poswieconej tylko i wylacznie opinia pracownikow o pracodawcach.

    I będą się wpisywać w większości niezadowoleni, bo zadowoleni z pracy w danej
    firmie mają ciekawsze rzeczy do roboty niż pisywanie w takich serwisach. :)

  • 4. Data: 2006-07-07 17:19:57
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:e8mbjc.3r0.1@slaszysz.poczta.onet.pl Sławomir Szyszło
    <s...@p...onet.pl> pisze:

    > I będą się wpisywać w większości niezadowoleni, bo
    > zadowoleni z pracy w danej firmie mają ciekawsze rzeczy do roboty niż
    > pisywanie w takich serwisach.
    To akurat tak bardzo nie szkodziło by, bo brak wpisu o danym pracodawcy
    oznaczałby, że nikomu nie podpadł.
    Poza tym - wszystko do czasu.

    Jotte

  • 5. Data: 2006-07-07 17:33:26
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 7 Jul 2006 19:19:57 +0200, "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>
    wklepał(-a):

    >To akurat tak bardzo nie szkodziło by, bo brak wpisu o danym pracodawcy
    >oznaczałby, że nikomu nie podpadł.
    >Poza tym - wszystko do czasu.

    Brak wpisu świadczy jedynie o tym, że albo nikt z pracowników danej firmy nie
    trafił na daną stronę albo nie był zainteresowany wyrażeniem opinii. Nic
    ponadto.

  • 6. Data: 2006-07-07 17:44:31
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:e8mcu7.3r0.1@slaszysz.poczta.onet.pl Sławomir Szyszło
    <s...@p...onet.pl> pisze:

    > Brak wpisu świadczy jedynie o tym, że albo nikt z pracowników danej
    > firmy nie trafił na daną stronę albo nie był zainteresowany wyrażeniem
    > opinii. Nic ponadto.
    Nie rozumiem czemu, coś tu nie tak z logiką. Przecież mógł trafić na stronę,
    a mimo to powstrzymał się od wyrażenia opinii.

    Jotte

  • 7. Data: 2006-07-07 17:52:56
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 7 Jul 2006 19:44:31 +0200, "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>
    wklepał(-a):

    >Nie rozumiem czemu, coś tu nie tak z logiką. Przecież mógł trafić na stronę,
    >a mimo to powstrzymał się od wyrażenia opinii.

    Co nie znaczy, że jest w pełni zadowolony z pracy. Poza tym nie każdy jest
    zainteresowany wylewaniem żali na forum publicznym.

  • 8. Data: 2006-07-07 17:57:10
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:e8me2o.3r0.1@slaszysz.poczta.onet.pl Sławomir Szyszło
    <s...@p...onet.pl> pisze:

    > stronę, a mimo to powstrzymał się od wyrażenia opinii.
    > Co nie znaczy, że jest w pełni zadowolony z pracy.
    Z punktu widzenia zawartości strony to w ogóle nic nie znaczy.

    > Poza tym nie każdy jest
    > zainteresowany wylewaniem żali na forum publicznym.
    j.w.

    Jotte

  • 9. Data: 2006-07-08 11:59:22
    Od: "zasiu" <z...@w...gower.peel>

    Użytkownik "Jacek" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > udane i nieudane.
    > Fajnie by bylo zrobic cos takiego - biale strony i czarne strony pracy:)

    Była taka stronka: www.pracownicy.com, ale coś się z nią ostatnio stało i
    zniknęła

    pozdr
    zasiu

  • 10. Data: 2006-07-08 13:42:02
    Od: <k...@p...onet.pl>

> [...]
    > udane i nieudane.
    > Fajnie by bylo zrobic cos takiego - biale strony i czarne strony pracy:)

    Ja myślę, że jednostronne opinie wcale nie są takie dobre
    Jeśli już ktoś chciałby wejść na takie strony, to może niech chociaż będzie
    w tym jakiś cel edukacyjny, tzn. możliwość poznania opinii pracodawców,
    bo rzeczywiście może się z tego zrobić strona tylko o narzekaniu.