PracaGrupypl.praca.dyskusje › Fizyk / Wrocław

  • 1. Data: 2006-07-07 11:20:53
    Temat: Fizyk / Wrocław
    Od: "Agnieszka" <x...@p...onet.pl>

    Witam

    Szukamy FIZYKA :) nie tylko z wykształcenia ale przede wszystkim z pasją :)

    co oferujemy:

    prace nad ciekawymi projektami w ambitnym zespole
    udział w tworzeniu nowych produktów, innowacyjnych
    technologii

    więcej informacji o nas znajdą Państwo na naszych stronach internetowych
    http://www.optel.pl

    oferty prosimy kierować mailem a...@o...pl
    ale można również do nas telefonować: +4871 329 68 54

    praca tylko w siedzibie firmy we Wrocławiu.

    pozdrawiam
    Agnieszka Bicz

    ps.
    w poniedziałkowej wyborczej będzie ogłoszenia papierowe...

  • 2. Data: 2006-07-07 11:38:35
    Temat: Re: Fizyk / Wrocław
    Od: Filip Ozimek <f...@m...polbox.pl>

    Agnieszka napisał(a):
    > Witam
    >
    > Szukamy FIZYKA :) nie tylko z wykształcenia ale przede wszystkim z pasją :)

    Z jakiej specjalizacji?

    --
    Filip.

  • 3. Data: 2006-07-07 11:40:24
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Filip Ozimek napisał(a):

    > Z jakiej specjalizacji?

    Pewnie McGiver... ;PPP

    j.

    --
    To nie ja głosowałem na PiS.
    http://tinyurl.com/dpuad /kto pierwszy kliknie ten głupi :P/

  • 4. Data: 2006-07-07 14:57:15
    Od: "Agnieszka" <x...@p...onet.pl>

    >        Z jakiej specjalizacji?

    bez preferencji :) fajnie bylo by po PPT ale najwazniejsze
    zeby czlowiek robil to bo lubi a nie bo skonczyl to czy to ;)

    pozdrawiam
    Agnieszka

  • 5. Data: 2006-07-07 17:22:40
    Od: "Jachu Sobkowiak" <b...@N...gazeta.pl>

    PPT? Rozwiń, bo w upale umysł fizyka pracuje na poziomie chemika :)

  • 6. Data: 2006-07-07 20:19:07
    Od: Rasalhague <r...@o...pl>

    Jachu Sobkowiak napisał(a):
    > PPT? Rozwiń, bo w upale umysł fizyka pracuje na poziomie chemika :)

    wydzial Podstawowych Problemow Techniki na PWr, jestem absolwentem wiec
    wiem :)

    Pozdro

  • 7. Data: 2006-07-07 20:59:01
    Od: Filip Ozimek <f...@m...polbox.pl>

    Agnieszka napisał(a):

    > bez preferencji :) fajnie bylo by po PPT ale najwazniejsze
    > zeby czlowiek robil to bo lubi a nie bo skonczyl to czy to ;)

    Czyli nie wazne w czym czlowiek jest dobry, wazne aby byl to fizyk
    lubiący to co robi? Czyli fizyk od teorii hadronów i leptonów, lub
    teorii względności i grawitacji czy fizyk od cząstek i oddziaływań
    fundamentalnych? No to po prostu idylla :)

    --
    Filip.

  • 8. Data: 2006-07-08 20:25:40
    Od: "Jachu Sobkowiak" <b...@N...gazeta.pl>

    > wydzial Podstawowych Problemow Techniki na PWr, jestem absolwentem wiec
    > wiem :)

    To fizyk czy technik-problematyk??

  • 9. Data: 2006-07-11 14:09:53
    Od: "x...@p...onet.pl" <x...@p...onet.pl>

    Filip Ozimek napisał:

> [...]
    > teorii względności i grawitacji czy fizyk od cząstek i oddziaływań
    > fundamentalnych? No to po prostu idylla :)

    dokładnie tak... taka sobie po prostu idylla..
    poczytaj czym się moja firma zajmuje będziesz wiedział
    kogo szukamy :)

    pozdrawiam
    Agnieszka

  • 10. Data: 2006-07-12 09:24:01
    Od: Filip Ozimek <f...@m...polbox.pl>

    x...@p...onet.pl napisał(a):
    > dokładnie tak... taka sobie po prostu idylla..
    > poczytaj czym się moja firma zajmuje będziesz wiedział
    > kogo szukamy :)

    Nie wiem, czym się zajmujecie i czym planujecie się zajmować, ale takie
    informacje to się umieszcza w treści ogłoszenia, bo inaczej narażacie
    się na posądzenie o kompletną nieznajomość tematu u potencjalnych
    zainteresowanych.

    --
    Filip.