PracaGrupypl.praca.dyskusjeStrona o pracodawcach › Re: Strona o pracodawcach
    Date: Mon, 10 Jul 2006 17:18:34 +1200
    From: Immona <c...@n...gmailu>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Strona o pracodawcach

    Piotr Chmielewski wrote:
    > Użytkownik "Jacek" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

    > A jesli dopisac formulke, ze opinie przedstawiaja prywatne zdanie
    > ich autorow i portal nie bierze za nie odpowiedzialnosci?
    > Na wiekszosci forow jest takie zabezpieczenie i chyba jakos dziala...

    Tak, to by sie dalo.

    > Nie ma za bardzo takiego sposobu. Moze bardziej wiarygodne
    > bylyby opinie od osob ktore podpisalyby sie pod opinia
    > imieniem i nazwiskiem i ewentualnie jakims kontaktem?

    Zapomnij. Prawie nikt sie nie wpisze na takich warunkach. Po pierwsze,
    ludzie sie boja mitycznej "czarnej listy" niepokornych pracownikow
    tworzonej przez pracodawcow, po drugie - jesli portal nie bierze
    odpowiedzialnosci za wypowiedzi, to ta odpowiedzialnosc zostaje u
    autora, a majac wystepowac z namiarami ludzie niektorzy beda sie
    panicznie bac procesu - nawet w nieuzasadnionych przypadkach - i nic nie
    napisza lub sie autoocenzuruja. Sadze tez, ze moze zadzialac zwykly
    wstyd - na zasadzie: bylem jeleniem i dalem sie wykorzystac zlej firmie,
    ale czy caly swiat musi wiedziec o tym, ze ja, imiennie Jan Nowak, bylem
    jeleniem?

    Login i rejestracja wymagajaca posiadania dzialajacego adresu e-mail to
    najdalej, jak sie da pojsc nie odstraszajac.

    > Mozna by wprowadzic mozliwosc skontaktowania sie z
    > autorem opinii przez zrejestrowanych uzytkownikow poprzez
    > portal - na email autora dochodzila by wiadomosc, ze user
    > taki to a taki chcialby zadac mu jakies pytanie na temat

    Ja tez juz dawno popieralam pomysl strony, ale wszystkie dotychczasowe
    proby realizacji, jakie widzialam, mialy fatalna usability. Dlatego
    serdecznie prosze grupe, zeby nikt nie zabieral sie w zapale do pisania
    tego tylko dlatego, ze umie tworzyc kod, tylko zeby przynajmniej opisal
    projekt i poddal konstruktywnej krytyce ludzi, ktorzy umieja sie
    postawic w sytuacji prostego usera. Projekt jest niekomercyjny, wiec nie
    ma tu obaw o kradzieze pomyslow. Jak bede miec wiecej czasu, to opisze
    moze, jak ja to widze.

    I.
    --
    http://nz.pasnik.pl