PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zacznij wlasny domowy interes!!!

  • 1. Data: 2006-07-07 15:24:04
    Temat: Zacznij wlasny domowy interes!!!
    Od: p...@g...com

    Multi Level Marketing poszukuje sumiennych i uczciwych
    wspólpracowników do skutecznego zarabiania w sieci Internet w
    zaciszu
    domowym, wysokie zarobki uzaleznione od wkladu pracy i
    samodyscypliny,
    mile widziane umiejetnosci obslugi komputera w srodowisku MS
    Internet
    Explorer, MS Word, obsluga poczty oraz stale lacze. Aby uzyskac
    dodatkowe informacje jak zarabiac w latwy i przyjemny sposób
    odwiedz moja strone: www.emelem.prv.pl lub napisz do mnie maila
    p...@g...com

  • 2. Data: 2006-07-07 15:26:31
    Temat: Re: Zacznij wlasny domowy interes!!!
    Od: "Jacek" <j...@g...pl>

    Uzytkownik wrote:
> [...]
    > Explorer, MS Word, obsluga poczty oraz stale lacze. Aby uzyskac
    > dodatkowe informacje jak zarabiac w latwy i przyjemny sposób

    kolego, juz Ci grupowicze dali do zrozumienia, ze nie sa zainteresowani
    praca w korporacji mlm...
    daj sobie spokoj.
    ps: sugeruje popisac na blogach, bedziesz z pewnoscia mial wieksza
    skutecznosc...
    --
    Jacek - j...@g...pl
    tel.: 505 57 99 63

  • 3. Data: 2006-07-07 15:58:29
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    7 Jul 2006 08:24:04 -0700, użyszkodnik p...@g...com
    napisał:

> [...]
    > zaciszu
    > domowym, wysokie zarobki uzaleznione od wkladu pracy i

    napisałem do Ciebie na priva w sprawie zarobków a jedyne co mi
    zaproponowaleś to żebym gdzieś wpłacał pieniądze
    to jak to w końcu wygląda, zarobek czy naciąganie innych ???

    --
    futszaK
    601061867

  • 4. Data: 2006-07-08 10:12:06
    Od: Juzek Kocimientka <k...@i...pl>

    futszaK napisał(a):

    > napisałem do Ciebie na priva w sprawie zarobków a jedyne co mi
    > zaproponowaleś to żebym gdzieś wpłacał pieniądze
    > to jak to w końcu wygląda, zarobek czy naciąganie innych ???

    Oj futszak :D Ty to zaczepki szukasz :D

    Piramida wlasnie polega na tym, ze TY wplacasz pieniadze a nie, ze TOBIE
    wplacaja.

    --
    Jednostką bałaganu jest ZUS. W prakyce nie występują tak wielkie
    wartości więc używamy przedrostków nano, piko i femto. Wzorzec zusa jest

  • 5. Data: 2006-07-08 10:13:23
    Od: Juzek Kocimientka <k...@i...pl>

    p...@g...com napisał(a):

    Koles. Nie rozumiesz, ze to jest NTG czyli nie ta grupa? Czy az tak
    bardzo masz innych w dupie czy po prostu usilujesz cos udowodnic
    (zazwyczaj w ten sposob ludzie udowadniaja swoja glupote jedynie).

  • 6. Data: 2006-07-08 14:14:27
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    Sat, 08 Jul 2006 12:12:06 +0200, użyszkodnik Juzek Kocimientka
    <k...@i...pl> napisał:

    > Oj futszak :D Ty to zaczepki szukasz :D
    > Piramida wlasnie polega na tym, ze TY wplacasz pieniadze a nie, ze TOBIE
    > wplacaja.

    ale ja nie szukam piramidy a sposobów na ZAROBEK do czego zachęca mnie
    ogłoszeniodawca, niestety wstępne przyjdzenie się sprawie obnażyło
    rozbieżności :(

    --
    futszaK
    601061867

  • 7. Data: 2006-07-08 15:36:59
    Od: Juzek Kocmientka <k...@i...pl>

    futszaK napisał(a):

    > ale ja nie szukam piramidy a sposobów na ZAROBEK do czego zachęca mnie
    > ogłoszeniodawca, niestety wstępne przyjdzenie się sprawie obnażyło
    > rozbieżności :(

    Zeby zarobic musisz ROZPOCZĄĆ piramidę. Moze to byc "na żywca" czyli
    klasyczny łańcuszek św. Antoniego - niech ludzie po prostu wpłacają Ci
    kasę. Możesz też do każdej transakcji dołączać jakiś pseudotowar (np.
    "raporty") - wtedy możesz próbować ukryć przed co głupszymi (a
    podejrzewam sporo ich jest) fakt "inwestowania" w piramidę. Do tego
    trochę marketingowego bełkotu i startujesz. Dopóki ktoś nie poinformuje
    o Twojej działalności policji może uzbierasz trochę kasy :)

  • 8. Data: 2006-07-08 19:04:12
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    Sat, 08 Jul 2006 17:36:59 +0200, użyszkodnik Juzek Kocmientka
    <k...@i...pl> napisał:

    > Zeby zarobic musisz ROZPOCZĄĆ piramidę.

    ale ja nie mam ochoty rozpoczynać piramidy (są lepsze metody
    nielegalnego zarobku) ale interesuje mnie domowy interes tak jak
    ogłoszeniodawca zaproponował na wstepie a potem chyba się rozmyślił bo
    chce ode mnie jakieś 24zł za bliżej nieokreślone coś

  • 9. Data: 2006-07-09 09:00:32
    Od: Juzek Kocmientka <k...@i...pl>

    futszaK napisał(a):

> [...]
    > ogłoszeniodawca zaproponował na wstepie a potem chyba się rozmyślił bo
    > chce ode mnie jakieś 24zł za bliżej nieokreślone coś

    On po prostu chce żebyś wpłacił kasę i nie za "coś" tylko za "nic". To
    znaczy, za "wiarę w ogromne zyski" :)
    Każdej transakcji w tej piramidze towarzyszą pliki (raporty czy inne
    śmiecie) ale nie mają one nic do rzeczy :D

  • 10. Data: 2006-07-09 09:48:12
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    Sun, 09 Jul 2006 11:00:32 +0200, użyszkodnik Juzek Kocmientka
    <k...@i...pl> napisał:

> [...]
    > Każdej transakcji w tej piramidze towarzyszą pliki (raporty czy inne
    > śmiecie) ale nie mają one nic do rzeczy :D

    aaaa, czyli oszust ???

    ZŁODZIEJ,NA POLICJE Z NIM,DO PROKURATURY !!!
    SKUĆ W KAJDANKI,ZAMKNĄĆ,DO KAMIENIOŁOMÓW !!!