PracaGrupypl.praca.oferowana › Software Manager - Gdynia

  • 1. Data: 2012-08-07 12:57:38
    Temat: Software Manager - Gdynia
    Od: VECTOR <k...@v...com.pl>

    VECTOR jest europejskim dostawcą rozwiązań dla dynamicznie rozwijającej się branży
    telekomunikacyjnej, oferującym zaawansowane systemy wykorzystywane w sieciach
    stacjonarnych i mobilnych. Specjalizujemy się w integracji oraz produkcji rozwiązań
    pozwalających operatorom sieci świadczyć usługi multimedialne, takie jak telewizja
    cyfrowa, Internet czy telefonia.
    Obecnie poszukujemy:

    Software Manager
    Pion Badań i Rozwoju
    Miejsce pracy: Gdynia
    Nr ref.: SM/1208/GG

    Poszukujemy otwartej na nowe wyzwania osoby, która będzie odpowiedzialna za
    współtworzenie, rozwój i zarządzanie Zespołem (programiści software, programiści
    firmware, testerzy oprogramowania) oraz definiowanie metod, narzędzi i zasad
    współpracy Zespołu w projektach rozwojowych (produkty software oraz produkty hardware
    z elementami software).

    Profil kandydata:
    -wykształcenie: wyższe techniczne (informatyka, telekomunikacja, elektronika,
    automatyka i robotyka),
    doświadczenie:
    - min.2 lata na stanowisku menedżerskim w zespole o podobnym profilu,
    - min.2 lata doświadczenia w zespołowym programowaniu produktów, zapewniającym
    znajomość zasad koordynacji pracy programistycznej,
    -wiedza z zakresu programowania pozwalająca na nawiązanie merytorycznej dyskusji z
    Zespołem (pożądane rozumienie wymagań produktów zawierających hardware i software),
    - umiejętności organizacyjne, w tym kreatywność w zakresie definiowania systemowych
    rozwiązań organizacyjnych,
    - kompetencje przywódcze, umiejętność organizowania pracy własnej i podległego
    Zespołu,
    - umiejętność zarządzania zespołem o wysokim potencjale i kreatywności,
    - umiejętność efektywnego funkcjonowania w dynamicznie zmieniającym się i różnorodnym
    środowisku pracy,
    - znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie w stopniu zaawansowanym.

    Zatrudnionym kandydatom oferujemy:
    -praca w Firmie należącej do czołówki firm branży telekomunikacyjnej,
    -udział w kształtowaniu rozwoju branży, tworzeniu innowacyjnych projektów,
    -rozwój poprzez ambitne zadania i autonomię działania,
    -wykorzystywanie swoich kompetencji w praktyce,
    -wpływanie na przyszły kształt naszego biznesu,
    -możliwość realizacji pasji i zainteresowań zawodowych,
    -atmosfera sprzyjająca działaniu, wśród zaangażowanych i ambitnych ludzi z pasją.

    Osoby zainteresowane naszą ofertą prosimy o przesłanie CV i listu motywacyjnego na
    adres: k...@v...com.pl z dopiskiem numeru referencyjnego: SM/1208/GG

    Rezerwujemy sobie możliwość skontaktowania się tylko z wybranymi kandydatami.

    "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z ustawą o ochronie
    danych osobowych z dn. 29.08.1997 r. przez firmę VECTOR Sp. z o.o., z siedzibą w
    Gdyni 81-577, przy ulicy Krzemowej 6, dla potrzeb realizacji procesu rekrutacyjnego.
    Przyjmuję do wiadomości, że przysługuje mi prawo dostępu do treści moich danych oraz
    ich poprawiania, które mogę zrealizować w siedzibie VECTOR lub drogą pocztową."