PracaGrupypl.praca.dyskusje › Samobójstwo

  • 41. Data: 2003-04-14 01:58:34
    Temat: Re: Samobójstwo
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    Serwisant81 napisał:

    > No nie do konca. Mozna wziasc ta byle jaka, a w miedzy czasie szukac
    > porzadnej. Dla mojego obecnego pracodawcy to byl duzy plus, jak poszedlem na
    > rozmowe i powiedzialem, iz w chwili obecnej pracuje jako sprzatacz na nocce
    > ( bo to znaczy ze: 1. czlowiek chce pracowac, 2. zadnej pracy sie nie boi),
    > a w chwili obecnej na umowie mam wpisane stanowisko "informatyk". A moi
    > znajomi co robia, ano czekaja na ta porzadna prace, czas leci, dlugi coraz
    > wieksze, a dziura w CV sie powieksza.

    Ja tez pracowalem jako sprzatacz na nocke i dyzur dzienny i
    "przebalowalem" jedyna rozmowe kwalifikacyjna w Urzedzie Skarbowym, bo
    nie moglem "od reki" poprzesuwac sobie pracy.

    Flyer

  • 42. Data: 2003-04-14 01:58:37
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    Maciej Koziński napisał:

    > Gdzie widzisz to ożywienie? W kolejnej podwyżce podatków? ;)
    > M.

    Ja bym sugerowal w ogloszeniach GW, ale znam tylko ogloszenia od
    listopada'02. Coraz wiecej zawodow rzemieslniczych jest w ofercie.

    Flyer

  • 43. Data: 2003-04-14 06:37:21
    Od: "Robert Lemieszewski" <l...@w...edu.pl>

    Czujesz sie jak śmieć niepotrzebna nikt cię nie chce przyjąć bo jesteś
    kiepska.
    Masz racje skończ ze sobą nałykaj się zbyt dużą dawkę leków nasennych
    i spadaj do piekła.

    http://www.gazeta.pl/usenet/

  • 44. Data: 2003-04-14 06:38:36
    Od: Grendel <n...@b...spamerzy.to.idioci>

    On 13 Apr 2003 22:10:48 +0200, g...@o...pl wrote:

    >Mogę załatwić takim świrom pobyt na Sobieskiego w Warszawie, albo za
    >podżeganie na Kłobuckiej.

    podżeganie równie poważne, jak informowanie wszem i wobec o chęci
    popełnienia samobójstwa.

    --
    Grendel

  • 45. Data: 2003-04-14 11:16:52
    Od: "theAnalize" <i...@p...onet.pl>

    > ludzie spoko troche optymizmu idzie ożywienie gospodarcze
    Pewnie że idzie, w końcu Kołodko powiedział że czeka nas siedem lat
    tłustych, a jak on już coś powie... ;-)

  • 46. Data: 2003-04-14 13:06:46
    Od: "LittleBoy" <l...@i...pl>

    Anno, jeśli prawdą jest to, co napisałaś, to bardzo Ci współczuję.
    Postaraj się nie kierować w życiu materializmem.
    Powinnaś udać się do psychologa, lub jeśli jesteś osobą wierzącą pomoc
    znajdziesz w Kościele.
    Pozdrawiam Cię ciepło.

  • 47. Data: 2003-04-14 13:40:13
    Od: "Tomasz Nowicki" <t...@p...pl>

    "Anna Olecka" <v...@N...gazeta.pl> wrote in message
    > Nie mam juz siły 8 miesiecy bez pracy. Powaznie sie zastanawiam nad
    > skonczenim ze soba. Moze macie jakis dobre bezbolesne sposoby

    Zostań najtańszym repem - oprócz niezawodnego zrealizowania celu nr 1
    jeszcze nieco zarobisz. ;)

    T.

  • 48. Data: 2003-04-14 15:40:49
    Od: "Marcin, Wiesbaden" <m...@g...pl>

    "Anna Olecka" <v...@N...gazeta.pl> schrieb im Newsbeitrag
    > Nie mam juz siły 8 miesiecy bez pracy. Powaznie sie zastanawiam nad
    > skonczenim ze soba. Moze macie jakis dobre bezbolesne sposoby
    >
    > --
    http://www.gazeta.pl/usenet/

    Wylacz komputer, wyjdz na spacer, naciesz sie sloncem. Moze Ci minie.

    A jak nie, to jest tyle sposobow - gaz, tabletki, alkohol w zyle...

  • 49. Data: 2003-04-14 18:10:39
    Od: "Serwisant81" <s...@w...pl>

    > Ja tez pracowalem jako sprzatacz na nocke i dyzur dzienny i
    > "przebalowalem" jedyna rozmowe kwalifikacyjna w Urzedzie Skarbowym, bo
    > nie moglem "od reki" poprzesuwac sobie pracy.

    Ja tez pewnie nie jedna szanse stracilem, ale w ogolnym rozrachunku to
    mialem co jesc i dzis mam porzadna prace.

    Pozdrawiam
    Serwisant81

  • 50. Data: 2003-04-14 18:14:27
    Od: "Serwisant81" <s...@w...pl>

    > Tak z ciekawosci sie jeszcze spytam - te 4 palce to w swoim czy
    > pracodawcy tylku trzeba trzymac?

    To zalezy jak bardzo pracy potzrebujesz

    Serwisant81