PracaGrupypl.praca.dyskusjeSamobójstwo › Re: Samobójstwo
    From: "Serwisant81" <s...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Samobójstwo
    Date: Mon, 14 Apr 2003 20:23:04 +0200

    > Bo moze nie siedzi na sieci caly dzien.

    Tylko w samotnosci zastanawia sie jak skonczyc z soba.

    > Cwiczenie myslowe - potrzebuje pomocy ale nie chce sie ujawniac (nie
    > probuj tego zrozumiec, bo Ci sie obwody przegrzeja ;) ).

    Watpie czy ktos czytajacy te grupe, bedzie szukal Anny Oleckiej w ksiazce
    telefonicznej zeby jej pomoc.

    > Albo po prostu
    > nie jest nawykla do internetu, a moze jest i wie, ze grupy to "kolka
    > rozancowe" z dosyc mala publika.

    To po co zaczyna watek. ;-)

    > Gdziezby smial zaprzeczac - szczegolnie jak np. ktos jest inwalida albo
    > osoba w starszym wieku ;).
    Inwaldzi inwalidami, starsi starszymi a my tu o czym innym.

    > To moze sam pojdziesz do McDonalda
    Juz bylem i to nie raz

    i zarobisz na czynsz i rodzine, a
    > moze rodzina pomoze, bo za to co zarobisz w Macu to nawet na czynsz nie
    > wystarczy. I mysle, ze rodzina bedzie dumna z Ciebie i tylko dlatego
    > bedzie doplacac cale zycie do twojego utrzymania - w koncu nie kazdy
    > moze powiedziec, ze pracuje w McDonaldzie! ;).

    Nie rozumiem o co chodzi. Chyba nie masz pojecia w jakim kraju zyjemy (wiem
    ze masz, ale tak napisane lepiej wyglada ;-) ). W McDonalds pracuja samotne
    matki wychowujace dzieci, malzenstwa tez wychowujace dzieci. I coz chociaz
    wlos mi sie jezy na glowie jak to pisze, ale nie jest to najgorzej platna
    praca, na najgorszych warunkach jakie mozna u nas spotkac. Wiec mysle, iz
    ogolnie to podobnie myslimy jednak teraz to sie pomyliles..

    Serwisant81