PracaGrupypl.praca.dyskusje › [ SERWISY INTERNETOWE (warto przeczytać)] - nowoczesne technologie, niezawodność, atrakcyjna cena.

  • 1. Data: 2005-05-31 13:49:17
    Temat: [ SERWISY INTERNETOWE (warto przeczytać)] - nowoczesne technologie, niezawodność, atrakcyjna cena.
    Od: Sławek W. <g...@v...pl>

    Witam

    Masz firme? Prowadzisz usługi? Chcesz dotrzeć do większej ilości klientów? Jeśli
    tak, to w czasie gdy internet rozwija się w tak zawrotnym tempie nie możesz zostać w
    tyle. Potrzebujesz profesjonalnego serwisu WWW, który dodatkowo rozreklamuje Twoją
    firme i zapewni nowych klientów.
    Profesjonalnie i w atrakcyjnej cenie wykonam serwis WWW w oparciu o najnowsze
    technologie programowania oraz spełniający wszystkie standardy.
    Strony zgodne z W3C co gwarantuje poprawność wyświetlania dla wszystkich
    przeglądarek oraz poprawną indeksacje w wyszukiwarkach.
    Nie korzystam z szablonów czy też przeróbek, każdy system jest mojego autorstwa od A
    do Z, każde rozwiązanie jest dostosowane do wymogów klienta oraz jego potrzeb. Jako
    klient dostajesz dokładnie to co potrzebujesz.
    W budowaniu serwisów kłade nacisk na funkcjonalność, niezawodność i bezpieczeństwo.
    Tak aby gotowy produkt po wdrożeniu był wysoce niezawodny.
    Budowane stron od razu są optymalizowane pod najpopularniejsze wyszukiwarki a
    szczególnie pod google.
    Swobodnie poruszam się w technologiach PHP/CGI in PERL and C++ / Java (serwelety) /
    Java Script/ OO /HTML/XHTML/XML/CSS bazy danych MySQL, PostgreSQL, MSSQL. DO każdego
    projektu pełna dokumentacja technicza w formacie PDF lub HTML
    Forma współpracy: umowa o dzieło lub umowa zlecenia (nie wystawiam faktury VAT).
    Uwaga! Moja oferta jest skierowana wyłącznie do firm lub osób prowadzących
    działalność gospodarczą.

    Zainteresowanych proszę o kontakt na adres:
    w...@p...onet.pl
    Podam więcej szczegółów

  • 2. Data: 2005-05-31 13:51:19
    Od: Paweł Gałecki <p...@o...pl>

    No nie ma co. Faktycznie warto przeczytać.

  • 3. Data: 2005-05-31 14:06:15
    Od: "Maciek Sobczyk" <m_sobczyk@.spam-parampampam.op.pl>

    Użytkownik "Sławek W." <g...@v...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    który dodatkowo rozreklamuje Twoją firme i zapewni nowych klientów.

    Masz firme? Prowadzisz usługi? Chcesz dotrzeć do większej ilości klientów?
    To zrezygnuj z tak debilnie wyświechtanych pytań rodem z reklam końca socu
    jak: "Masz firme? Prowadzisz usługi? Chcesz dotrzeć do większej ilości
    klientów?"

    A teraz proste pytanie - jakie kryteria obiera potencjalny klient wybierając
    dowolny produkt w dowolnej branży? Spróbujemy odpowiedzieć sobie na to
    pytanie niżej?

    > Profesjonalnie i w atrakcyjnej cenie wykonam serwis WWW w oparciu o
    najnowsze technologie programowania oraz spełniający wszystkie standardy.

    Klienta interesuje atrakcyjna cena i profesjonalizm. Ja np. jestem tanim
    profesjonalnym zabójcą na zlecenie. Wierzysz mi na słowo?

    > Strony zgodne z W3C co gwarantuje poprawność wyświetlania dla wszystkich
    przeglądarek oraz poprawną indeksacje w wyszukiwarkach.
    A co to znaczy indeksowanie? Coś z listą Wildsteina? I co to jest zgodne z
    WC?

    > Nie korzystam z szablonów czy też przeróbek, każdy system jest mojego
    autorstwa od A do Z, każde rozwiązanie jest dostosowane do wymogów klienta
    oraz jego potrzeb. Jako klient dostajesz dokładnie to co potrzebujesz.
    Skądś to znam. Gdzieś chyba nawet mi mignął podobny slogan na reklamie
    papieru toaletowego - "dostosowany do potrzeb". Czy to znaczy, że jeśli
    czyjąć potrzebą jest mieć na stronie pornografię dziecięcą to ją zamieścisz?
    Czy dostosujesz stronę do potrzeb klienta-daltonisty?

    > W budowaniu serwisów kłade nacisk na funkcjonalność, niezawodność i
    bezpieczeństwo. Tak aby gotowy produkt po wdrożeniu był wysoce niezawodny.
    Czym nie powinieneś się nawet probować chwalić. Zawodny jest człowiek.
    Wszystko prócz niego z założenia ma być niezawodne.

> [...]
    (serwelety) / Java Script/ OO /HTML/XHTML/XML/CSS bazy danych MySQL,
    PostgreSQL, MSSQL. DO każdego projektu pełna dokumentacja technicza w
    Ja się dość dobrze poruszam po ciemnych schodach. Interesuje cię to? I w
    ogóle co to znaczy MSQSLASFDJIOJASFPODASF czy jako tam piszesz? Czy kupując
    chleb decydujesz się ze względu na proces technologiczny wypieku czy np.
    zapach?

    > Forma współpracy: umowa o dzieło lub umowa zlecenia (nie wystawiam
    faktury VAT).
    > Uwaga! Moja oferta jest skierowana wyłącznie do firm lub osób
    prowadzących działalność gospodarczą.
    Bo sam jej nie prowadzę, prawda?

    Zgodnie z zasadą sprzedaży Cecha-Zaleta-Korzyść, to Twoja oferta jest g.
    warta bo nikogo nie obchodzi w czym się poruszasz, czy coś jest zgodne z W3C
    czy z WC, czy coś będzie niezawodne czy

    > Zainteresowanych proszę o kontakt na adres:
    > w...@p...onet.pl
    Proszę na darmowy adres na darmowym serwerze. Aby wzbudzić zaufanie to się
    nie przedstawię. Aby udowodnić swoją wiedzę - zaspamuję pl.praca.dyskuje.

    Ech robaczku, miej litość

  • 4. Data: 2005-06-01 06:48:43
    Od: HERAKLES <h...@b...pl>

    Sławek W. napisał :

> [...]
    > Strony zgodne z W3C co gwarantuje poprawność wyświetlania dla wszystkich
    > przeglądarek oraz poprawną indeksacje w wyszukiwarkach. Nie korzystam z
    Czyli na Internet Explorerze wszystko się wykszaczy, pamiętajmy o tym, że IE
    to 80% internautów.

> [...]
    > dzieło lub umowa zlecenia (nie wystawiam faktury VAT). Uwaga! Moja oferta
    > jest skierowana wyłącznie do firm lub osób prowadzących działalność

    Gzie tu profesjonalizm? jak nawet nie umiesz skorzystać z biblioteki PEAR,
    jak się tam wysyła posta, to trzeba pociąć tekst na odpowiednie kawałki
    zgodnie z długością linii! Pozatym profesjonalizm wyklucza seryjne
    wysyłanie spamu! Do tego profesjonalizm nie ukrywa się pod Ciemnym adresem
    email!
    --