PracaGrupypl.praca.dyskusje › No i sie wydalo ;)

  • 1. Data: 2005-05-31 13:06:11
    Temat: No i sie wydalo ;)
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Heh, wlasnie odebralam maila w odpowiedzi na aplikacje (praca
    w BOKu)... z uprzejma informacja, ze oni sledza ta grupe wiec
    doczytali, w jakim celu ja to wysylam :-)

    Z jednej strony troche szkoda, bo firma interesujaca i chetnie
    bym sobie z nimi porozmawiala z takiej wlasnie pozycji. Z drugiej
    jednak nawet cieszy mnie, ze niektore firmy potrafia docenic
    Internet -- i uzywac :-)

    Swoja droga, to ciekawi mnie czy to pierwsi tacy, czy moze
    wiecej jest tu osob, do ktorych te moje aplikacje trafily
    ale nie chcialo im sie odpowiadac? ;-)

    Kira (a umowilismy sie i tak...)

  • 2. Data: 2005-05-31 13:18:51
    Temat: Re: No i sie wydalo ;)
    Od: Wwa <w...@n...pl>

    Kira napisał(a):

    > Heh, wlasnie odebralam maila w odpowiedzi na aplikacje (praca
    > w BOKu)... z uprzejma informacja, ze oni sledza ta grupe wiec
    > doczytali, w jakim celu ja to wysylam :-)

    Ludzie myślący.
    Proponuję zaliczyć ich do grupy, która podjęła rozmowę.

    Wwa

  • 3. Data: 2005-05-31 13:23:03
    Od: "Immona" <c...@W...zpds.com.pl>

    Uzytkownik "Kira" <c...@-...pl> napisal w wiadomosci

> [...]
    > bym sobie z nimi porozmawiala z takiej wlasnie pozycji. Z drugiej
    > jednak nawet cieszy mnie, ze niektore firmy potrafia docenic

    E tam. Jakby byli fajni, to by odegrali swoja role zlosliwie zaklocajac
    statystyki lub dostarczajac Ci niesamowitych wrazen, ktore bys z wypiekami
    na twarzy na Sieci opisala, a potem by sie usmiechneli i sami ujawnili na
    ppd, ze wiedzieli i ze zrobili sobie jaja. :D

    I.

  • 4. Data: 2005-05-31 13:53:41
    Od: czarny <m...@f...art.pl>

    Kira napisał(a):
    > Heh, wlasnie odebralam maila w odpowiedzi na aplikacje (praca
    > w BOKu)...

    A czymże jest ten BOK..?
    Bo mi sie kojarzy z Biurem Obsługi Klienta ;)

    --
    czarny
    [:::: usun xxx z adresu :: mystique at free.art.pl ::::]

  • 5. Data: 2005-05-31 19:21:00
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: czarny [Tue, 31 May 2005 15:53:41 +0200]:

    > A czymże jest ten BOK..?
    > Bo mi sie kojarzy z Biurem Obsługi Klienta ;)

    No. I bardzo dobrze Ci sie kojarzy :)

    Kira

  • 6. Data: 2005-05-31 19:23:18
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: Immona [Tue, 31 May 2005 15:23:03 +0200]:

> [...]
    > ktore bys z wypiekami na twarzy na Sieci opisala, a potem by sie
    > usmiechneli i sami ujawnili na ppd, ze wiedzieli i ze zrobili

    A Ty wiesz, ze Ty masz racje. Ja bym pewnie zreszta na ich
    miejscu wlasnie tak zrobila ;) Aczkolwiek, jesli troche mnie
    zdazyli poznac, to wiedza ze na wypieki nie ma co liczyc...

    Kira

  • 7. Data: 2005-05-31 19:25:48
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: Wwa [Tue, 31 May 2005 15:18:51 +0200]:

    > Ludzie myślący.
    > Proponuję zaliczyć ich do grupy, która podjęła rozmowę.

    Jeszcze zobacze czy w ogole gdzies ich "zalicze", jutro
    idziemy sobie z panem dyrektorem na kawe. Mozliwe, ze
    calkiem przypadkiem znalazlam sobie ciekawe zajecie na
    nastepne pare miesiecy. Maja drobny problem z dzialem
    sprzedazy i sama sprzedaza, a to jest akurat cos, co
    ja wrecz kocham poprawiac... :)

    Kira (nazwy firmy nie podaje z przyczyn oczywistych)

  • 8. Data: 2005-05-31 19:49:22
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 31 May 2005 21:25:48 +0200, Kira <c...@-...pl> wklepał(-a):

> [...]
    >nastepne pare miesiecy. Maja drobny problem z dzialem
    >sprzedazy i sama sprzedaza, a to jest akurat cos, co

    "Kontrola! Co oznacza ten mix, co go tu namalowałem?"

  • 9. Data: 2005-06-01 06:22:16
    Od: Piotr Żebrowski <p...@o...pl>

    Użytkownik "Kira" <c...@-...pl> napisał w wiadomości
    > Re to: Immona [Tue, 31 May 2005 15:23:03 +0200]:

    > to wiedza ze na wypieki nie ma co liczyc...

    nie? ... szkoda.... może przynajmniej serniczek na zimno....

    Piotr Żebrowski
    http://www.otwarte.com.pl