PracaGrupypl.praca.dyskusje › Norwegia > projektowanie > budownictwo

  • 1. Data: 2005-05-31 07:03:20
    Temat: Norwegia > projektowanie > budownictwo
    Od: Wwa <w...@n...pl>

    Czy ktoś z Was szanowni grupowicze pracował w Norwegii przy
    projektowaniu w budownictwie i może powiedzieć coś na ten temat?
    Wwa

  • 2. Data: 2005-05-31 08:07:23
    Temat: Re: Norwegia > projektowanie > budownictwo
    Od: Wwa <w...@n...pl>

    Wwa napisał(a):
    > Czy ktoś z Was szanowni grupowicze pracował w Norwegii przy
    > projektowaniu w budownictwie i może powiedzieć coś na ten temat?
    > Wwa

    Rozszerzę pytanie: proszę o jakiekolwiek informacje dotyczące pracy w
    budownictwie na stanowisku nierobotniczym.
    Odpowiedź, że jestem zainteresowana pracą z pytaniem o warunki wysłałam.
    A teraz interesuje mnie opinia kogoś kto doświadczył na własnej skórze
    jak jest w Norwegii? :-)
    Wwa