PracaGrupypl.praca.dyskusje[ SERWISY INTERNETOWE (warto przeczytać)] - nowoczesne technologie, niezawodność, atrakcyjna cena. › Re: [ SERWISY INTERNETOWE (warto przeczytać)] - nowoczesne technologie, niezawodność, atrakcyjna cena.
    From: HERAKLES <h...@b...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: [ SERWISY INTERNETOWE (warto przeczytać)] - nowoczesne technologie,
    niezawodność, atrakcyjna cena.
    Date: Wed, 01 Jun 2005 08:48:43 +0200

    Sławek W. napisał :

> [...]
    >
    > Masz firme? Prowadzisz usługi? Chcesz dotrzeć do większej ilości
    > klientów? Jeśli tak, to w czasie gdy internet rozwija się w tak zawrotnym
    > tempie nie możesz zostać w tyle. Potrzebujesz profesjonalnego serwisu
    > WWW, który dodatkowo rozreklamuje Twoją firme i zapewni nowych klientów.
    > Profesjonalnie i w atrakcyjnej cenie wykonam serwis WWW w oparciu o
    > najnowsze technologie programowania oraz spełniający wszystkie standardy.
    > Strony zgodne z W3C co gwarantuje poprawność wyświetlania dla wszystkich
    > przeglądarek oraz poprawną indeksacje w wyszukiwarkach. Nie korzystam z
    Czyli na Internet Explorerze wszystko się wykszaczy, pamiętajmy o tym, że IE
    to 80% internautów.

> [...]
    > Tak aby gotowy produkt po wdrożeniu był wysoce niezawodny. Budowane stron
    > od razu są optymalizowane pod najpopularniejsze wyszukiwarki a
    > szczególnie pod google. Swobodnie poruszam się w technologiach PHP/CGI in
    > PERL and C++ / Java (serwelety) / Java Script/ OO /HTML/XHTML/XML/CSS
    > bazy danych MySQL, PostgreSQL, MSSQL. DO każdego projektu pełna
    > dokumentacja technicza w formacie PDF lub HTML Forma współpracy: umowa o
    > dzieło lub umowa zlecenia (nie wystawiam faktury VAT). Uwaga! Moja oferta
    > jest skierowana wyłącznie do firm lub osób prowadzących działalność

    Gzie tu profesjonalizm? jak nawet nie umiesz skorzystać z biblioteki PEAR,
    jak się tam wysyła posta, to trzeba pociąć tekst na odpowiednie kawałki
    zgodnie z długością linii! Pozatym profesjonalizm wyklucza seryjne
    wysyłanie spamu! Do tego profesjonalizm nie ukrywa się pod Ciemnym adresem
    email!
    --