PracaGrupypl.praca.dyskusje › Rynek pracy dla adminow w Wawie

  • 31. Data: 2005-12-18 01:00:22
    Temat: Re: Rynek pracy dla adminow w Wawie
    Od: camel <g...@f...gotdns.com>

    On 2005-12-17 22:23:00 +0100, "vertret" <vertret@@@op.pl> said:

    > Użytkownik "camel" <g...@f...gotdns.com> napisał w wiadomości

    > No popatrz! To ja pracuje w tym moim prostym kapitalizmie juz 21 lat i przez
    > cały czas mnie nabierali, że to dobrze działa.

    Oooo, zaczynasz przeglądać na oczy? Tak, nabierali cię.

    > Podpowiedz troche to może zrozumię.

    Podpowiedzi masz a jednak nie rozumięsz.

    > Jaka jest róznica między chlebem a pracą, że
    > jej prawo podazy i popytu nie może dotyczyć?

    Nie proś. Nauka kosztuje. Nie naciągaj mnie za_darmo :)

    camel[OT]

  • 32. Data: 2005-12-18 07:37:56
    Od: KrzysiekPP <k...@N...op.pl>

    > Zresztą przy tych kwotach w ostanich mieśiach roku i tak miałbyś mniej
    > niż 4K. :>

    Wlasnie ... nie bardzo w ostatnich ;)

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 33. Data: 2005-12-18 07:49:59
    Od: "vertret" <vertret@@@op.pl>

    > Oooo, zaczynasz przeglądać na oczy? Tak, nabierali cię.

    I to jak cholera mnie nabierali. I tak sie zawzieli w tym nabieraniu, że mi co
    roku wiecej płacili, abym tylko trwał w błędnym przekonaniu, że robie dobrze.

    > Nie proś. Nauka kosztuje. Nie naciągaj mnie za_darmo :)

    Nie bede naciągał. Zostane w swoim matrixie, bo mi sie podoba.

    --
    vertret

  • 34. Data: 2005-12-18 08:01:27
    Od: "vertret" <vertret@@@op.pl>

    > Co Ty chciałbyś mi tłumaczyć?

    Chciałem ci po raz kolejny przypomnieć, iż rozumiem, że kodeks pracy i związki
    zawodowe ci życie uratowały, ale to nie znaczy, że nie możesz żyć samodzielnie.
    Jak będziesz kiedyś chciał swoje życie zmienić na bardziej godne to zapytaj na
    grupie jak się to robi. Wiele osób ci pomoże.

    --
    vertret

  • 35. Data: 2005-12-18 10:46:39
    Od: Mariusz 'BB' Trojanowski <m...@a...in.sig>

    On 12/18/2005 1:35 AM, Jacul wrote:

    > Moje poglady na rynek pracy i gospodarke sa liberalne, wiec chybiles ze swoimi
    > arkastycznymi uwagami. Chyba sie nie rozumiemy. Pa

    Nie, no coś Ty, pewnie że się rozumiemy, ja wiem że masz liberalne
    poglądy, jakżeby inaczej. Ja przecież też:
    - uważam, że każdy ma prawo do wolności słowa i nieskrępowanej dyskusji,
    ALE jak ktoś się ze mną zgadza, to ma rację, więc mądry jest, a jak ma
    inne zdanie to niech lepiej zachowa dla siebie swoje sarkastyczne uwagi;
    - wiem co to jest wolny rynek, ALE jak ja szukam pracy, to powinienem
    dostać 4000 netto, bo mam doświadczenie i talent a serwery na sam mój
    widok orgazmu dostają. A te biedne dupki co nic nie umieją, to niech
    robią te bezwartościowe certyfikaty, tylko niech nie idą przypadkiem do
    pracy za 2000, bo rynek psują.

    Prawda?

    --
    Pozdrawiam @ Mariusz Trojanowski @@@ slotyzmok @ narod!ru (s <-> z)
    "Wie pan, czym to czuć? U nas w Homlu wyjeżdża pewna nieprzyzwoita

  • 36. Data: 2005-12-18 11:25:30
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    Jackare napisał(a):
    > ja to doskonale rozumiem, ale w tym konkretnym przykładzie nalezy to jeszcze
    > odniesc do wymagań pracodawcy który oczekiwał _osób_z_doświadczeniem_. W
    > opisywanym przeze mnie przypadku wszystkie osoby byly pracujace z tym ze
    > wsrod nich najdluzszy staz pracy wynosil 2 lata, nakrotszy kilka miesiecy.
    > Trudno to nazywac jakims powaznieszym doswiadczeniem zwlaszcza jezeli chodzi
    > o prace z szeroką sprzętu telekomunikacyjnego i teletransmisyjnego.
    > Pomimo ze minelo juz nieco czasu nadal jestem porażony tak niskimi
    > oczekiwaniami tych osób.
    Jak byles swiezo po studiach, czy miales kilkumiesieczne doswiadczenie,
    wolales/dostawales rownowartosc dzisiejszych 4k? Czy dostawales tyle ile
    ktos z dlugoletnim doswiadczeniem? Pretensje do pracodawcow ze nie
    wiedza kogo szukaja - kogos kto wejdzie i od razu bedzie pracowal czy
    tez kogos do przyuczenia. Mlody zawsze zawola mniej - jak zawola za duzo
    wyjdzie na niepowaznego. A jak zawola mniej - wdrozy sie, nauczy,
    pozniej bedzie wolal wyrownania do wlasciwej pensji

    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 37. Data: 2005-12-18 11:31:42
    Od: Bremse <bremse{usun.to}@wp.pl>

    On Sat, 17 Dec 2005 21:11:31 +0100, "Jotte" wrote:

    >Na tzw. liberalnym rynku o tym nie Ty będziesz decydował, lecz Twój pan. Ty
    >będziesz mógł jedynie usiłować wybrać czy służyć temu czy innemu.

    No i o to się rozchodzi. Czy ktoś mi wreszcie pozwoli mieć możliwość
    _wyboru_?

    >Możesz
    >oczywiście zostać kloszardem.

    Uff, ulżyło mi. Dziękuję za tą alternatywę i mam nadzieję że chociaż
    tego ci wspaniałomyślni socjaliści mi nie zabronią.

    >To wszystko jest zapisane w KP, sam to raczej nigdy nie zdecydujesz.
    >Będziesz pracował za ile Ci zapłacą i tak długo aby się utrzymać, a urlop
    >weźmiesz jeśli cię będzie stać. Jak go skończysz to pozdrów zwojego
    >następcę, który urlopu nie wziął. Ale trochę racji masz - polskie prawo
    >pracy (choć nie ma to żadnego związku z tzw. socjalistami, cokolwiek by pod
    >tym terminem rozumieć) jest naprawdę elastyczne. Niemniej tylko kompletne
    >głupki nie umieją skorzystać z możliwości jakie daje w tym zakresie polskie
    >prawo i jazgoczą coś o zniesieniu KP itp.

    Dziękuję za analizę mojego poziomu intelektualnego. Chociaż
    zastanawiam się jak w takim razie nazwać tych pracujących na zasiłki
    (chorobowe, dopłaty, stypendia, pomoc, czy jak to tam nazwać) dla tych
    beneficjentów, którzy gdyby wzięli się do roboty obyliby się bez tego?
    Może rogatą elitą narodu?

    Wciąż nie rozumiem jaki masz interes w propagowaniu tych różnych idei
    dotyczących "ochrony" poszkodowanych przez los. Pochwal się ile
    procent Twoich dochodów stanowią zasiłki/dopłaty/renty/itp., to może
    jakoś to zrozumiem... .

    --
    pozdrawiam
    Bremse

  • 38. Data: 2005-12-18 11:40:27
    Od: Bremse <bremse{usun.to}@wp.pl>

    On Sat, 17 Dec 2005 22:00:33 +0100, camel wrote:

    >Czy w tej "antysocjalistycznej paranoi" jest jakaś metoda?

    Tak.

    >Ale ad rem: uregulowania dotyczące pracy, o których piszesz chronią
    >Ciebie.

    Dziękuję za troskę. A teraz proszę zabrać swoje troskliwe łapki z
    mojego życia i udać się ze swoją troską o moje dobro tam gdzie pieprz
    rośnie.

    >Historia udowadnia, że wolny rynek samoistnie dąży do sytuacji
    >jak w XIX wiecznej Łodzi: pracujesz po 16 godzin na dobę za głodową
    >pensję. Polska jest już w pół drogi do tego ideału.
    >W miejsce braku uregulowań otrzymasz od rynku całkowity brak
    >chorobowego, urlopu etc. Ale o tym przecież wiesz, prawda?

    Oczywiście.

    >Było?

    Upadek wielu firm należących do burżujstwa, tego kapitalistycznego
    robactwa?

    >Gdzie i kiedy?

    W Polsce, jeśli znasz historię to może sobie przypomnisz.

    >Upraszczasz chłopie.

    Tak, Ty za to próbujesz skomplikować życie współobywatelom jakimiś
    przepisami niby ich "chroniącymi".

    --
    pozdrawiam
    Bremse

  • 39. Data: 2005-12-18 13:05:35
    Od: camel <g...@f...gotdns.com>

    On 2005-12-18 12:40:27 +0100, Bremse <bremse{usun.to}@wp.pl> said:

    > Tak.

    Nieźle zamaskowana pozorami bezmyślności. Czy to na pewno pozory?

    > Dziękuję za troskę. A teraz proszę zabrać swoje troskliwe łapki z
    > mojego życia i udać się ze swoją troską o moje dobro tam gdzie pieprz
    > rośnie.

    Wiesz, gdzie mam Twoje życie? Ale są jeszcze inni...

    (...)
    Nieco żenująca jest taka prostota pojmowania świata, bo niestety nie da
    się z nią dyskutować.
    W miejsce argumentów proponujesz przedszkolne "nie, bo nie". Ze mną się
    w to nie pobawisz.

    cześć

    camel[OT]

  • 40. Data: 2005-12-18 13:40:24
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:do34t5$7hg$1@news.onet.pl vertret <vertret@@@op.pl>
    pisze:

    > Chciałem ci po raz kolejny przypomnieć, iż rozumiem, że kodeks pracy i
    > związki zawodowe ci życie uratowały
    ????
    Vertret, co z tobą jest? Ty coś pijesz, jarasz, wąchasz?

    > Jak będziesz kiedyś chciał swoje życie zmienić na
    > bardziej godne to zapytaj na grupie jak się to robi.
    Ja wiem, że mamy biegunowo różne poglądy, ale czemu uważasz, że moje są do
    d**y, a twoje jedynie słuszne? I dlaczego chcesz wszystkich uszczęśliwić
    (nawet na siłę) narzucając im swój model świata pracy. Stosuj go sobie we
    własnym zyciu, a od innych się od.....

    > Wiele osób ci pomoże.
    No to ja proszę (ciebie szczególnie) o pomoc w dwóch kwestiach:
    - pracuję w kilku miejscach, nie robię kokosów ale i za bardzo nie narzekam,
    nie zabiegam o robotę, jak mi się nie podoba postępowanie pracodawcy to go
    kopię w d**ę bez chwili wahania (fakt - zrobiłem to tylko 2 razy) bp zawsze
    przeżyję z pozostałych dochodów, nie podlizuję się zwierzchnikom, w moim
    pojęciu się nie szmacę - czemu moje życie jest niegodne?
    - na czym zyska moja godność jeśli byle ćwok nieograniczony żadnymi
    przepisami będzie mógł mnie zatrudnić na warunkach jakie mu się spodobają,
    wydawać mi i egzekwować wykonanie dowolnych poleceń pod groźbą utraty pracy,
    a i wywalić kiedy mu się spodoba, bez odprawy, z dnia na dzień?

    Jotte