PracaGrupypl.praca.dyskusje › Grafik z 7 letnim doświadczeniem DTP, HTML

  • 1. Data: 2002-03-27 23:31:18
    Temat: Grafik z 7 letnim doświadczeniem DTP, HTML
    Od: "masz" <m...@i...pl>

    Grafik z 7 letnim doświadczeniem DTP, HTML, prezentacje multimedialne, ...
    Znajomość wielu programów graficznych,
    doświadczenie zawodowe,
    duże realizacje, katalogi, plakaty, opakowania, i inne.(prace do wglądu)
    Również grafika odręczna łączona z komputerem,
    podejmie współprace najchętniej we Wrocławiu (lub praca zdalna) Dobre ceny.
    (bez pośredników)

    kontakt: Marcin Szypulski
    m...@w...pl

  • 2. Data: 2002-03-28 00:22:28
    Temat: Re: Grafik z 7 letnim doświadczeniem DTP, HTML
    Od: "Krzysztof Kosminski" <k...@a...web.de>

    Użytkownik "masz" <m...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Również grafika odręczna łączona z komputerem,
    > podejmie współprace najchętniej we Wrocławiu (lub praca zdalna)

    A o czym chcesz dyskutować?

    Krzysztof

  • 3. Data: 2002-03-28 01:32:17
    Od: "Vas" <a...@i...net.pl>

    "Krzysztof Kosminski" <k...@a...web.de> wrote in message

    > Użytkownik "masz" <m...@i...pl> napisał w wiadomości

    > multimedialne, ...
    > wglądu)
    > Dobre ceny.
    >
    > A o czym chcesz dyskutować?
    >
    > Krzysztof

    Heh :-) no wlasnie moze o tym ze rynek DTP HTML jest juz tak zapchany ze
    nawet grafik z 7 letnim doswiadczeniem niemoze znalezc pracy :(

    Adam

  • 4. Data: 2002-03-28 02:41:26
    Od: "Krzysztof Kosminski" <k...@a...web.de>

    Użytkownik "Vas" <a...@i...net.pl> napisał w wiadomości

    > Heh :-) no wlasnie moze o tym ze rynek DTP HTML jest juz tak
    zapchany ze
    > nawet grafik z 7 letnim doswiadczeniem niemoze znalezc pracy :(

    A tego nie wiadomo. Może tylko chce zmienić na inną?

    Krzysztof

  • 5. Data: 2002-03-28 23:21:50
    Od: "masz" <m...@i...pl>

    To fakt
    rynek jest zapchany ale na gadanie czasu szkoda
    doświadczenie DTP HTML ...
    to nie wszystko ale ja na brak zajęć nie narzekam poprostu
    mam dziecko w drodze i każde 100 zł jest mi potrzebne

    Użytkownik "Krzysztof Kosminski" <k...@a...web.de> napisał w
    wiadomości news:a7v1n5$p9s$2@news.tpi.pl...

  • 6. Data: 2002-03-28 23:51:21
    Od: "Krzysztof Kosminski" <k...@a...web.de>

> [...]
    > to nie wszystko ale ja na brak zajęć nie narzekam poprostu
    > mam dziecko w drodze i każde 100 zł jest mi potrzebne

    To pls znajdz chwilke i oswiec mnie, co to jest DTP HTML ?

    layout stron internetowych?

    Tak z ciekawosci pytam czystej, bo to calkiem nie moja branza (chcoiaz
    witryny tlumacze i owszem).

    Krzysztof