PracaGrupypl.praca.dyskusjeRozwiazanie umowa na czas okreslony. › Re: Rozwiazanie umowa na czas okreslony.
    From: "Kaizen" <x...@c...sz>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Rozwiazanie umowa na czas okreslony.
    Date: Thu, 28 Mar 2002 13:59:42 +0100

    Użytkownik "pawel" <n...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:a7v0ps$h1r$1@news.tpi.pl...

    > Obecnie mam umowe na czas okreslony 1 rok. Konczy sie dnia 31.03.2002. Czy
    > pracodawca musi mnie wczesniej poinformowac ze nie bedzie podpisywal ze
    mna
    > nowej umowy. Czy poprostu po tej dacie jak przyjde do pracy powie mi:
    "Pani
    > tutaj juz nie pracuje !".

    Nie musi Cię informować. Wystarczy, że nie wpuści Cię do firmy (choć
    oczywiście nie jest to kulturalne zachowanie).
    Jeżeli jednak zaczniesz robić swoją pracę, to nawiązuje się nowy stosunek
    pracy, którego warunki pracodawca ma obowiązek potwierdzić na piśmie w ciągu
    tygodnia. Jeżeli nie chce, żebyś dalej u niego pracował, to nie może
    dopuścić Cię do pracy.

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775