PracaGrupypl.praca.dyskusje › Rozmowa kwalifikacyjna - zakres podawanych danych

  • 1. Data: 2005-05-24 06:52:20
    Temat: Rozmowa kwalifikacyjna - zakres podawanych danych
    Od: "MK" <a...@g...pl>

    Witam.

    Mam pytanie związane z rozmową kwalifikacyjną oczywiście. Czy podczas
    rozmowy wstępnej, odbywającej się w firmie rekrutacyjnej lub u przyszłego
    ewentualnego pracodawcy, mogę odmówić podania nazwy firmy, w której jestem
    obecnie zatrudniony? Jak to zostanie potraktowane?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2005-05-24 07:05:23
    Od: HERAKLES <h...@b...pl>

    MK napisał :

> [...]
    > ewentualnego pracodawcy, mogę odmówić podania nazwy firmy, w której jestem
    > obecnie zatrudniony? Jak to zostanie potraktowane?

    Jak się boisz zmiany pracy to nie zmieniaj!
    --
    _____________________________

  • 3. Data: 2005-05-24 07:48:41
    Od: "MK" <a...@g...pl>

    Użytkownik "HERAKLES" <h...@b...pl> napisał w wiadomości

    | Jak się boisz zmiany pracy to nie zmieniaj!
    | --
    | _____________________________

    Nie boję się zmiany pracy - dlatego szukam nowej. Nie chcę jednak, na
    początku, wyjawiać skąd pochodzę.

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2005-05-24 07:55:02
    Od: "Raveman" <o...@b...pl>

    Użytkownik "MK" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Nie boję się zmiany pracy - dlatego szukam nowej. Nie chcę jednak, na
    > początku, wyjawiać skąd pochodzę.
    mi sie wydaje, ze na rozmowie mozesz wszystko ... pytanie tylko jak to
    pozostanie pozniej potraktowane ( torturowac cie o nazwe firmy chyba nie
    beda :P )

  • 5. Data: 2005-05-24 07:59:56
    Od: "Beata" <b...@a...pl>

    "Raveman" <o...@b...pl> wrote in message

> [...]
    > mi sie wydaje, ze na rozmowie mozesz wszystko ... pytanie tylko jak to
    > pozostanie pozniej potraktowane ( torturowac cie o nazwe firmy chyba nie

    Witam, naturalnie, nie masz obowiązku podawania nazwy firmy
    mozesz natomiast nakreślić specyfike tego czym się zajmujesz, albo branzy
    Na rynku jest ogromna konkurencja z jednej strony, ale z drugiej pracodawcy
    wzajemnie sie znaja.
    Mysle, ze to na miejscu, jesli nie podajesz nazwy
    pozdrawiam

    BEata

  • 6. Data: 2005-05-24 08:55:38
    Od: "jb" <j...@g...pl>

    > Nie boję się zmiany pracy - dlatego szukam nowej. Nie chcę jednak, na
    > początku, wyjawiać skąd pochodzę.

    Witam,
    Faktem jest, że można sie nieźle przejechać...
    Ja tego doświadczyłem. Jak się okazało, wysłałem kiedyś CV do kumpla mojego
    szefa :( Kiedy w ostateczności się nie zdecydowałem na niego, tamten po
    koleżeńsku na mnie nakablował... Nawet sobie nie wybrażacie co ja wtedy
    przechodziłem. Miałem też jednak sytuację że swłaściciel firmy do której
    startowałem przyznał, że zna mojego szefa (tego samego :) ), ale zastrzegł,
    że zachowa dyskrecję. Na niego też się nie zdecydowałem, a on słowa
    dotrzymał. Generalnie im mniejsze firmy tym większe prawdopodobieństwo
    'wpadki'. Choć z drugiej strony w dużej firmie rekrutację może
    przeprowadzać sostra, kuzynka lub po prostu znajoma Twojego szefa...

    pozdr

  • 7. Data: 2005-05-24 10:22:45
    Od: HERAKLES <h...@b...pl>

> [...]
    > 'wpadki'. Choć z drugiej strony w dużej firmie rekrutację może
    > przeprowadzać sostra, kuzynka lub po prostu znajoma Twojego szefa...

    Dlaczego???
    Można powiedzieć szefowi, że w związku z rosnącymi potrzebami finansowymi
    szukasz lepiej płatnej pracy (oczywiście po uprzedniej rozmowie na temat
    twojego wynagrodzenia) i/lub, że stosunek pracodawcy do pracownika jest
    obleśny i szukasz firmy, która ma lepsze podejście!
    --
    _____________________________

  • 8. Data: 2005-05-24 10:25:32
    Od: Kanta <k...@n...onet.pl>

    Użytkownik HERAKLES napisał:

> [...]
    > twojego wynagrodzenia) i/lub, że stosunek pracodawcy do pracownika jest
    > obleśny i szukasz firmy, która ma lepsze podejście!

    w tym momencie jeśli masz szefa wspaniałego inaczej twój komfort
    pracy(psychiczny i fizyczny) drastycznie się obniża, dostajesz więcej
    roboty i lądujesz na dywaniku o byle co, w efekcie jeśli pracy szybko
    nie znajdziesz to nie jest za miło...

    papatki
    kanta

  • 9. Data: 2005-05-24 10:36:14
    Od: HERAKLES <h...@b...pl>

    Kanta napisał :

> [...]
    > pracy(psychiczny i fizyczny) drastycznie się obniża, dostajesz więcej
    > roboty i lądujesz na dywaniku o byle co, w efekcie jeśli pracy szybko

    Mam nadzieję że nie trafię nigdy na takich szefów!
    --

  • 10. Data: 2005-05-24 10:39:48
    Od: "jb" <j...@g...pl>

> [...]
    > twojego wynagrodzenia) i/lub, że stosunek pracodawcy do pracownika jest
    > obleśny i szukasz firmy, która ma lepsze podejście!

    W większości maleńkich firm taki czyn to samobójstwo. Przechodziłem
    to...Jesli szybko nie znajdziesz nowej pracy to zostaniesz zwolniony gdy
    tylko znajdzie sie ktoś na twoje miejsce. Ja na szczęście znalazłem...