PracaGrupypl.praca.dyskusje › (nie)poważny adres e-mail

  • 1. Data: 2005-05-23 20:08:39
    Temat: (nie)poważny adres e-mail
    Od: "Kuba-RPM" <K...@C...waw.pl>

    witam,
    czy w CV i LM moge spokojnie wpisywac swoj domyslny adres email:
    k...@x...pl czy moze zalozyc sobie jakies w stylu
    i...@x...pl ?

    --
    pozdrawiam,
    Kuba ;-)

  • 2. Data: 2005-05-23 20:13:55
    Temat: Re: (nie)poważny adres e-mail
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    Jak dla mnie kuba@ to calkiem sensowne i do przyjecia. Byly juz na tej
    grupie ciekawsze przyklady w stylu pimpek@ ;-)

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 3. Data: 2005-05-23 20:29:22
    Od: "Kuba-RPM" <K...@C...waw.pl>

    > Jak dla mnie kuba@ to calkiem sensowne i do przyjecia. Byly juz na tej
    > grupie ciekawsze przyklady w stylu pimpek@ ;-)

    ok, w sumie smiac to sie mozna z czegow w tym stylu albo ziutek125. ok, tak
    zostawiam.
    dzieki

  • 4. Data: 2005-05-24 00:35:04
    Od: "MHCMega" <...@w...pl>

    > ok, w sumie smiac to sie mozna z czegow w tym stylu albo ziutek125. ok,
    > tak zostawiam.
    > dzieki

    Wydaje mi sie że obojętne, i tak zawsze najpierw dzwonią:) I dopiero jak
    przyjmą to przez telefon dyktuje sie emaila bo go zgubili a chcą wzór umowy
    podesłać.
    O emila też pytają na rozmowie jak się odpadło a firma prowadzi polityke
    informowania o takich rzeczach. (nie lubia mówić komuś bezpośrednio że
    odpadł).

    MHCMega

  • 5. Data: 2005-05-25 07:53:49
    Od: "Mariusz" <b...@b...pl>

    Użytkownik "MHCMega" <...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]

    ale najlepsze jest to jak wysyłasz CV+LM na adres typu
    bardzo_duża...@o...pl czy też @poczta.onet.pl
    ;-)

  • 6. Data: 2005-05-25 10:23:15
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Mon, 23 May 2005 22:08:39 +0200, na pl.praca.dyskusje, Kuba-RPM napisał(a):

    > czy w CV i LM moge spokojnie wpisywac swoj domyslny adres email:
    > k...@x...pl czy moze zalozyc sobie jakies w stylu
    > i...@x...pl ?

    Zapewne wiekszosc nie zwroci na to uwagi... ale czesc zwrocic moze :].
    Maile zlozone ladnie z imienia i nazwiska czy tez ich pochodnych wygladaja
    IMHO duzo lepiej i chyba latwiej je zapamietac komus w firmie. Zreszta
    wyobraz sobie gdy Cie ktos na rozmowie zapyta o mail, a Ty bedziesz
    literowac jakas dziwna ksywke z trzema cyferkami czy czyms takim.

    To chyba nie kosztuje duzo dorzucic jedna darmowa skrzyne do programu
    pocztowego =)

    PS. - ja zastosowalem maly skrot w adresie - zamiast Imie.Nazwisko@ dalem
    INazwisko@ (I - pierwsza litera imienia). Wydalo mi sie wzglednie proste, a
    i w moim przypadku taki zlepek brzmi dobrze ;)

    --
    Kapsel
    kapsel(malpka)op.pl

  • 7. Data: 2005-05-25 10:35:47
    Od: "Jolanta Pers" <j...@N...gazeta.pl>

    Kuba-RPM <K...@C...waw.pl> napisał(a):

    > witam,
    > czy w CV i LM moge spokojnie wpisywac swoj domyslny adres email:
    > k...@x...pl czy moze zalozyc sobie jakies w stylu
    > i...@x...pl ?

    Podstawowe zasady wysyłania aplikacji mailem. Wytnij, zachowaj.

    1. Jeśli e-mail jest wyjątkowo idiotyczny, typu k...@b...pl,
    s...@p...pl, to załóż jakiś neutralny.
    2. W polu From masz mieć imię i nazwisko. Nie e-mail. Nie samo imię. Nie imię
    z inicjałem typu "Józef K." Nie (samo) imię zdrobniałe! Nie idiotyczną
    ksywkę, wamać!!! IMIĘ I NAZWISKO!
    3. Przetrzegaj obsesyjnie próśb o podanie w temacie określonego kodu
    stanowiska. (Właśnie sobie łamię głowę, o które to stanowisko ubiega się
    jakiś miły osobnik, który w temacie z kolei umieścił swoje imię i nazwisko.
    Ja spytam, bo takie mamy zasady. Ale komuś innemu może się nie chcieć.)
    4. Napisać w treści 3 słowa do ojca prowadzącego. "Witam, przesyłam to i to."
    Niepisanie niczego w treści uważam za wyjątkowo nieuprzejme, zwłaszcza, że
    darmowe serwery pocztowe doczepiają jakąś swoją sygnaturkę, przeważnie
    kretyńską ("Znajdz swoja milosc na wiosne") i jak ląduje mi ona przed oczami
    jako pierwszy i jedyny tekst, to stanowczo nie nastraja mnie to przychylnie
    do kandydata.
    5. Nie doczepiaj własnych sygnaturek ze złotymi myślami. Może i dla Ciebie są
    śmieszne, odkrywcze i dowcipne, ale HR-owcowi wcale nie muszą się takie
    wydawać i korespondencji oficjalnej znaleźć się nie powinny.
    6. Sprawdź 3 x, czy dołączasz właściwe pliki. Zgadnij, co się stanie, jak
    ubiegając się o stanowisko korektora załączysz list motywacyjny na
    stanowisko "konserwator urządzeń elektrycznych".
    7. Jeśli dołączasz zdjęcia, to nie w stylu "to ja i moja żona na wakacjach w
    Łebie".

    JoP