PracaGrupypl.praca.dyskusje › Analityk Systemowy - o co chodzi ?

  • 1. Data: 2005-05-23 21:14:56
    Temat: Analityk Systemowy - o co chodzi ?
    Od: "Wojtek" <w...@y...pl>

    Witam,

    Czy ktoś mógłby mi wyjaśnić na czym polega w skrócie praca Analityka
    Systemowego (albo gdzie w sieci można znaleźć coś sensownego na ten temat)?

    Z góry dziękuję i pozdrawiam

    Wojtek.

  • 2. Data: 2005-05-23 21:48:46
    Temat: Re: Analityk Systemowy - o co chodzi ?
    Od: Mariusz 'BB' Trojanowski <m...@a...in.sig>

    On 5/23/2005 11:14 PM, Wojtek wrote:

> [...]
    >
    > Czy ktoś mógłby mi wyjaśnić na czym polega w skrócie praca Analityka
    > Systemowego (albo gdzie w sieci można znaleźć coś sensownego na ten temat)?

    Szczerze i bez złośliwości - jeśli tego nie wiesz i nie pracowałeś nigdy
    z takim analitykiem to nie jest to (jeszcze?) praca dla Ciebie.
    A wpisanie w google "co robi analityk systemowy" i wybranie pierwszego
    sensownie brzmiącego linku zajmuje jakieś 5 sekund. Proszę bardzo:
    http://www.grabun.com/blog/komputery/analiza-systemo
    wa/

    --
    Pozdrawiam @ Mariusz Trojanowski @@@ slotyzmok @ narod!ru (s <-> z)
    "Ja rozumiem, że się opłaciło - jak mi mówił siódmy pan rotmistrz -

  • 3. Data: 2005-05-24 11:58:58
    Od: Paweł Gałecki <p...@o...pl>

    On Mon, 23 May 2005 23:48:46 +0200, Mariusz 'BB' Trojanowski wrote:

> [...]
    > A wpisanie w google "co robi analityk systemowy" i wybranie pierwszego
    > sensownie brzmiącego linku zajmuje jakieś 5 sekund. Proszę bardzo:

    Trochę powątpiewam w ten brak złośliwości, przedmówca nie napisał że
    interesuje się podjęciem takiej pracy.