PracaGrupypl.praca.dyskusje › Rozmowa kwalifikacyjna - zakres podawanych danych

  • 11. Data: 2005-05-24 10:56:36
    Temat: Re: Rozmowa kwalifikacyjna - zakres podawanych danych
    Od: Witiia <w...@p...onet.pl>

    Dnia 2005-05-24 12:25, Użytkownik Kanta napisał:

    > w tym momencie jeśli masz szefa wspaniałego inaczej twój komfort
    > pracy(psychiczny i fizyczny) drastycznie się obniża, dostajesz więcej
    > roboty i lądujesz na dywaniku o byle co, w efekcie jeśli pracy szybko
    > nie znajdziesz to nie jest za miło...

    Bo to jest Polska mentalność. Jak obecny szef dowie się, że pracownikowi
    jest niemiło u niego w firmie, to zamiast zrobić coś, żeby gościa
    zatrzymać, polepszyć mu warunki, to jeszcze bardziej mu dowali...

    --
    Witiia

  • 12. Data: 2005-05-29 21:53:26
    Od: "Raveman" <o...@b...pl>

    Użytkownik "jb" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Choć z drugiej strony w dużej firmie rekrutację może przeprowadzać
    > sostra, kuzynka lub po prostu znajoma Twojego szefa...
    moze tez seryjny morderca albo psychopata i zabije cie na rozmowie o prace
    ... po co ryzykowac? :P
    popadanie w paranoje nie jest rozwiazaniem, jak ktos ma pecha to i tak
    bedzie mial klopoty,
    wedlug mnie trzeba probowac ale starac sie by szef sie nie dowiedzial i nie
    podawac miejsca obecnej pracy
    jak to sie mowi - jesli nie strzelisz to zawsze chybisz ;)