PracaGrupypl.praca.dyskusjeRozmowa kwalifikacyjna - zakres podawanych danych › Re: Rozmowa kwalifikacyjna - zakres podawanych danych
    From: "jb" <j...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Rozmowa kwalifikacyjna - zakres podawanych danych
    Date: Tue, 24 May 2005 10:55:38 +0200

    > Nie boję się zmiany pracy - dlatego szukam nowej. Nie chcę jednak, na
    > początku, wyjawiać skąd pochodzę.

    Witam,
    Faktem jest, że można sie nieźle przejechać...
    Ja tego doświadczyłem. Jak się okazało, wysłałem kiedyś CV do kumpla mojego
    szefa :( Kiedy w ostateczności się nie zdecydowałem na niego, tamten po
    koleżeńsku na mnie nakablował... Nawet sobie nie wybrażacie co ja wtedy
    przechodziłem. Miałem też jednak sytuację że swłaściciel firmy do której
    startowałem przyznał, że zna mojego szefa (tego samego :) ), ale zastrzegł,
    że zachowa dyskrecję. Na niego też się nie zdecydowałem, a on słowa
    dotrzymał. Generalnie im mniejsze firmy tym większe prawdopodobieństwo
    'wpadki'. Choć z drugiej strony w dużej firmie rekrutację może
    przeprowadzać sostra, kuzynka lub po prostu znajoma Twojego szefa...

    pozdr