PracaGrupypl.praca.dyskusje › Rozmowa kwalifikacyjna

  • 1. Data: 2005-04-18 09:08:12
    Temat: Rozmowa kwalifikacyjna
    Od: " " <m...@g...pl>

    Mam następujące pytanie.

    Otóż odezwała się do mnie firma w której składałem aplikację,oferta jak dla
    mnie jest ciekawa PH w branży elektrotechnicznej.Minusem jest to że siedziba
    firmy jest oddalona ode mnie o jakieś 600km a właśnie tam będą rozmowy.Dylemat
    w rodzaju-czy warto jechać?? bo uczucia mam mieszane...w dodatku cena biletów
    jest spora.

  • 2. Data: 2005-04-18 10:11:09
    Temat: Re: Rozmowa kwalifikacyjna
    Od: Paweł Chrobak <b...@W...pl>

    Użytkownik wrote:
> [...]
    > tam będą rozmowy.Dylemat w rodzaju-czy warto jechać?? bo uczucia mam
    > mieszane...w dodatku cena biletów jest spora.

    To po co składałeś tam podanie, skoro nie wiesz czy nawet na rozmowę jechać.
    Może zrób z nimi wideorozmowę przez net ;)

    Paweł Chrobak jako Beefens ---- gg 1018276
    STRONA DOMOWA ---- www.dossie.republika.pl

  • 3. Data: 2005-04-18 11:04:54
    Od: "Maciej Sobczyk" <m...@o...pl>

    Użytkownik <m...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    rozmowy.Dylemat
    > w rodzaju-czy warto jechać?? bo uczucia mam mieszane...w dodatku cena
    Spytaj się ich, czy zwrócą Ci koszt dojazdu.

  • 4. Data: 2005-04-18 11:07:56
    Od: " " <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Paweł Chrobak <b...@W...pl> napisał(a):

    > To po co składałeś tam podanie, skoro nie wiesz czy nawet na rozmowę jechać.
    > Może zrób z nimi wideorozmowę przez net ;)

    zwykle firma przeprowadza rekrutację w miejscu pracy wymienionym w ogłoszeniu
    zwłaszcza że wzmianki o tym nie było żeby wybierać się w całodniową podróż na
    rozmowę do ich kwatery głównej....stąd moje zdziwienie.

  • 5. Data: 2005-04-18 11:38:18
    Od: "tukan" <thomczest44_tnij@p_oczta.onet.pl>

    Użytkownik "Maciej Sobczyk" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    [ciach]
    > Spytaj się ich, czy zwrócą Ci koszt dojazdu.

    A tak z ciekawości, bo byłem na kilku rozmowach
    i na żadnej nie zwracali za bilet. Jak to jest
    z Twojego doświadczenia ?

  • 6. Data: 2005-04-18 12:26:12
    Od: "Maciej Sobczyk" <m...@o...pl>

    Użytkownik "tukan" <thomczest44_tnij@p_oczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > [ciach]
    >
    > A tak z ciekawości, bo byłem na kilku rozmowach
    > i na żadnej nie zwracali za bilet. Jak to jest

    Z mojego to jest licho, bo ja raptem byłem na 4 rozmowach w życiu, z czego
    tylko raz wyjeżdżałem dalej.

    Z punktu widzenia pracownika HR, wiem, że nie jest to zbyt częste, ale się
    zdarza. Nie potrafię wskazać jakiejś konkretnej reguły - które firmy
    zwracają, a które nie. Ja znam wrocławski salon BMW i warszawskiego dilera
    sprzętu budowlanego. Rozbieżność pomiędzy branżami widzsz sam. W drugim
    przypadku firma płaciła rownież za spędzony w firmie dzień próbny.
    Mam wrażenie, że to przede wszystkim kwestia kultury ludzi, którzy decydują
    o rekrutacji a nie jakegoś corporate identity czy też procedur
    obowiązujących w firmie.

    Zapytać zawsze możesz czy zwracają czy nie.

    pozdrawiam
    m.

  • 7. Data: 2005-04-19 07:48:28
    Od: Paweł Chrobak <b...@W...pl>

    Użytkownik wrote:

> [...]
    > ogłoszeniu zwłaszcza że wzmianki o tym nie było żeby wybierać się w
    > całodniową podróż na rozmowę do ich kwatery głównej....stąd moje

    A to zmienia postać rzeczy, to powinni ci zrobić pierwszą rozmowę u ciebie i
    drguą w siedzibie głównej, i to normalna praktyka, wię c pakuj się i jedź.