PracaGrupypl.praca.dyskusje › Wypowiedzenie a L4

  • 1. Data: 2005-04-17 16:22:18
    Temat: Wypowiedzenie a L4
    Od: "Paweł" <u...@o...pl>

    Okres wypowiedzenia konczy mi sie w sobote, do piatku mam L4. Czy po tym
    czasie jestem juz wolny? Czy okres L4 nie przedluza okresu wypowiedzenia?

  • 2. Data: 2005-04-17 19:23:54
    Temat: Re: Wypowiedzenie a L4
    Od: "Nikiel ;-\)" <n...@p...fm>

    Użytkownik "Paweł" <u...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Okres wypowiedzenia konczy mi sie w sobote, do piatku mam L4. Czy po
    tym
    > czasie jestem juz wolny? Czy okres L4 nie przedluza okresu
    wypowiedzenia?

    Jeżeli wypowiedzenie było złożone przed L4 (nie można wypowiedzieć umowy
    w czasie zwolnienia), to umowa kończy się jak minie okres wypowiedzenia,
    i nia tu znaczenia, że ktoś w tym czasie jest na zwolnieniu lekarskim.
    Jeżeli nadal (po rozwiązaniu umowy) jesteś na zwolnieniu to zanosisz je
    do Zusu (albo pracodawca, jeżeli zaczęło się przed rozwiązaniem umowy).

    Pozdrawiam
    {rpatsjzulgpmvubfguczwqhabkmihfcfcb}[kROT11k]

    Nikiel ;-)

    --
    # od niklu # # gg - 4939629 #
    # (A. Einstein) #

  • 3. Data: 2005-04-17 20:48:05
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Sun, 17 Apr 2005 21:23:54 +0200, "Nikiel ;-\)"
    <n...@p...fm> zakodował:

    >Jeżeli wypowiedzenie było złożone przed L4 (nie można wypowiedzieć umowy
    >w czasie zwolnienia),

    Gwoli ścisłości - pracownik może złożyć wypowiedzenie będąc na
    zwolnieniu.

    Reszta się zgadza.
    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775 e-mail Rot13 coded