PracaGrupypl.praca.dyskusje › Okres wypowiedzenia

  • 1. Data: 2005-04-17 17:18:58
    Temat: Okres wypowiedzenia
    Od: "Grzesiek" <c...@p...onet.pl>

    W umowie mam okreslony okres 2-tygodniowy okres wypowiedzenia.
    Kiedy napóźniej mogę złożyć wypowiedzenie, żeby być wolnym
    1-go maja?

    --
    Malko

  • 2. Data: 2005-04-17 18:38:54
    Temat: Re: Okres wypowiedzenia
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Sun, 17 Apr 2005 19:18:58 +0200, "Grzesiek"
    <c...@p...onet.pl> zakodował:

    >W umowie mam okreslony okres 2-tygodniowy okres wypowiedzenia.
    >Kiedy napóĽniej mogę złożyć wypowiedzenie, żeby być wolnym
    >1-go maja?

    W miniony piątek, czyli 15 kwietnia.

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775 e-mail Rot13 coded