PracaGrupypl.praca.dyskusjeRozmowa - LIDL - Jankowice k. Poznania › Re: Rozmowa - LIDL - Jankowice k. Poznania
    From: "Rajmundos" <r...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Rozmowa - LIDL - Jankowice k. Poznania
    Date: Sat, 12 Jun 2004 08:13:52 +0200

    > O? Widze w tym miejscu pogwałcenie kodeksu pracy. To tu sie norme
    tygodniową
    > wyrabia w 2-3 dni?? Nie łapie to ani zadaniowego czasu pracy, ani pełnego,
    > ani nawet nieregulowanego. Trąca to o Inspekcję Pracy.
    > Wiem że L. to firma niemiecka ale z Twojego opisu to mi przypomina troche
    > obóz pracy. A już myślałem że odeszliśmy dawno od tych metod...

    Czas pracy, to to da sie zniesc, czujesz sie jak na wlasnym interesie masz 8
    sklepikow i dbasz o nie, dobrze zarabiasz firmowa nowa fura, komora i to tez
    dla celow osobistych. Najgorsze jest to ze ten oboz pracy to jestes ty jak
    zarzadzajacy sklepami zmuszony do stwarzania podleglym pracownikom - patrz
    ostatnie reportaze z pracy w marketach.