PracaGrupypl.praca.dyskusjeRozmowa - LIDL - Jankowice k. Poznania › Re: Rozmowa - LIDL - Jankowice k. Poznania
    From: "Rajmundos" <r...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Rozmowa - LIDL - Jankowice k. Poznania
    Date: Thu, 10 Jun 2004 11:17:06 +0200

    Użytkownik "tgtrg grtgtg" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:ca241e$cr5$1@inews.gazeta.pl...
    > Czy ktos ma to juz za sobą?
    > Jak było czego mozna sie spodziewac?
    > Podzielcie sie wrazeniami
    > Proszę o prawdziwie opinie osob ktore byly ostatnio na rozmowie w sprawie
    > pracy w tej firmie
    > Dziekuje

    Bylem tam w marcu kandydowalem na stanowisko kierownika rejonu
    sprzedazy.
    W konsekwencji udalo mi sie dostac jednak ze wgledow rodzinnych
    zrezygnowalem po miesiac.
    Na tym stanowsku praca bardzo dobrze platna jednak tylko dla
    kawalerow/panien.

    Rozmowa bardzo rzeczowa, krotka 20m, atmosfera na poziomie dla mnie bez
    zastrzezen - typowo niemiecka, chlodna bez emocji.
    Nie wiem czy to celowe ale w poczekalni mimo ze nie bylo kolejki a osoby
    byly umawiane na konkretne godziny to i tak musialem prawie 1h w zamknietym
    pokoju odczekac.
    Pytania standordowe co, gdzie, kiedy (studia, praca, praktyki etc), plus
    test z niemieckiego (przejscie w trakcie rozmowy na niemiecki), pozniej
    swobodna rozmowa majaca na celu uswiadomienie jaki t typ pracy czego mozna
    sie spodziewac (powiem szczerze bez sciemy jak mowili tak bylo) plus pruba
    wnikliwego wykrycia charakteru rozmowcy w celu sprawdzenia czy nadaje sie na
    dane stanowisko(na tym stanowsku bardzo czesto ludzie rezygnuja nie
    wytrzymuja psychicznie czego ja tez jestem dowodem

    No i to wszystko po tygodniu oddzwaniaja z infem.
    Radze dobrze sie zastanowic w co sie pchamy, praca w Lidlu naprawde jest
    dla wybrancow nie kazdy wytrzyma taka jazde, jak da rade to dobrze zarobi
    jak na Polske relatywnie rzecz biorac.