PracaGrupypl.praca.dyskusjeRozmowa - LIDL - Jankowice k. Poznania › Re: Rozmowa - LIDL - Jankowice k. Poznania
    From: "Matijaz" <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Rozmowa - LIDL - Jankowice k. Poznania
    Date: Tue, 8 Jun 2004 13:14:15 +0200

    Ja bylem w zeszlym roku w Komornikach kolo Poznania w Auchan. Podejrzewam,
    ze procedura w Lidlu moze byc podobna:

    punkt 1 programu - pranie mozgu - czyli krotka przypowiesc na temat firmy,
    ojcow zalozycieli itd. (zajecia w grupach)

    punkt 2 - zajecia indywidualne - rozmowy z debilami: pytania w stylu, cytuje
    doslownie:
    "Dlaczego chcialby pan pracowac w Oszołomie?", "Wie pan ze tutaj u nas nie
    mozna sie opieprzac?!"

    Zajecia indywidualne sa zazwyczaj dwudniowe, ukoronowaniem ich jest rozmowa
    z megadebilem czyli dyrektorem tego calego cyrku.
    Ten oprocz tego, ze jest kretynem do potegi ntej, to jeszcze do tego jest
    chamem i prostakiem.
    Na koniec kaza ci czekac na odpowiedz (w moim przypadku tak bylo), wiec
    czekasz, po paru godzinach zaczynasz sie niepokoic, idziesz sie zapytac i
    okazuje sie, ze osoba odpowiedzialna za rektutacje kazala przekazac, ze nie
    ma dla ciebie czasu i w ogole to nie wie po co ty tu jeszcze siedzisz, skoro
    zakonczyles juz swoje rozmowy.

    Zycze owocnej rekrutacji :>
    Pozdro
    Matijaz