PracaGrupypl.praca.dyskusjeReferencje › Referencje
    From: "delon" <d...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Referencje
    Date: Thu, 5 Oct 2006 13:07:44 +0200

    Mam taki problem.Bylem na spotkaniu-bardzo powazna firma-tak mi sie
    wydawalo. Jestem pewien ze mnie przyjeli.
    Prosza mnie o referencje. Podalem 3 poprzednich pracodawcow- najpierw
    musialem znalezc do nich kontakty bo wiele lat uplynelo i uprzedzilem ich ze
    zadzwonia z tej nowej firmy.
    I nic. Cisza. Ch..... sie czuje ze zawracam powaznym ludziom glowe. A ta
    nowa firma milczy. A mnie sie te refencje moga przydac w przyszlosci i
    glupio bedzie prosic tych ludzi ponownie. Macie pomysl co robic? Mieliscie
    takie doswiadzenia?