PracaGrupypl.praca.dyskusje › zwlonienie a umowa na czas okreslony

  • 11. Data: 2003-12-27 14:39:58
    Temat: Re: zwolnienie a umowa na czas okreslony
    Od: "Ola Staniszewska" <o...@w...pl>

    Alino
    bardzo ładnie jest udzielać będnych informacji - oczywiscie, że Krzysztof ma
    racje - wynagrodzenie chorobowe jak i zasiłek chorobowy ustala się na
    podstawie wynagrodzenia z 6 a czasem nawet z 12 miesięcy a nie z ostatniego
    jedynie wynagrodzenia!!!!!
    Proponuje sprawdzic to w Ustawie!
    na druku ZUS Z-3 pracodawca poda kwoty od jakich były płacone składki ZUS
    (więc jeśli od premii teżbyły płacone składki, to też wejda do podstawy
    zasiłku chorobowego).

    Pozdrawiam

    Ola PS - znam problem dośc dobrze bo na codzień sie tym zajmuję!!!!!!!!!!

  • 12. Data: 2003-12-27 18:49:20
    Od: "Alina" <a...@p...one_nospam_t.pl>

    Olu,
    dziękuję za pouczenie. Rzeczywiście muszę przyznać się do błędu i przeprosić
    Jesusa i krzysztofsa. W trakcie okresu zasiłkowego nie następuje zmiana
    podstawy wymiaru zasiłku chorobowego, nawet mimo zmiany wymiaru czasu pracy,
    co wynika z art. 40 ustawy z dnia 25.06.1999 r. o świadczeniach (...) w
    razie choroby... (Dz. U. Nr 60, poz. 636 z późn. zm.).
    Jest to zatem korzystny przepis dla Jesusa, to tyle na pocieszenie.

    ali

    Użytkownik "Ola Staniszewska" <o...@w...pl> napisał w
    wiadomości news:bsk5jd$7ga$1@atlantis.news.tpi.pl...

  • 13. Data: 2003-12-28 20:46:31
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>

    > Olu,
    > dziękuję za pouczenie. Rzeczywiście muszę przyznać się do błędu i
    przeprosić
    > Jesusa i krzysztofsa.

    W okresie swiatecznym czuje sie zazenowany przeprosinami w takim
    towarzystwie ;)

    --
    pzdr. Krzysztof

    ##CV## http://kch.spec.pl ##

    ---

  • 14. Data: 2003-12-28 23:01:10
    Od: "Jesus" <j...@w...pl>

    (...) w
    > razie choroby... (Dz. U. Nr 60, poz. 636 z późn. zm.).
    > Jest to zatem korzystny przepis dla Jesusa, to tyle na pocieszenie.

    fakt, wynika ze zostalem skubniety na 4 cyfrowa kwote :)
    trza bedzie sie udac do firmy z zapytaniem

    dzieki za infoo