PracaGrupypl.praca.dyskusje › umowa zlecenie...

  • 1. Data: 2003-12-22 19:26:13
    Temat: umowa zlecenie...
    Od: "Daoler" <daoler_no_sp@m_poczta.onet.pl>

    Podpisałem z firmą X umowę zlecenie. Wg tejże umowy otrzymałem szkolenie (za
    które zapłacili mi 70% normalnej stawki), mam wykonywać określone zadania,
    oraz pracować dla firmy X przez okres 6 miesięcy od daty zakończenia
    szkolenia. Umowa jest odnawiana co miesiąc. Grudzień jest 3. miesiącem a od
    stycznia firma chce zmienić warunki umowy na moją niekorzyść (mniejsza
    stawka), oprócz tego firma jak do tej pory nie wywiązywała się z terminowej
    płatności. Warunki umowy określają, że jeśli zerwę umowę przed upływem 6
    miesięcy będę musiał pokryć koszty szkolenia.
    Nie mam zamiaru podpisywać odnowienia umowy w styczniu, ale nie chcę też
    płacić im za szkolenie. Zastanawiam się czy jeśli oni zmieniają w trakcie
    trwania umowy jej warunki (na moją niekorzyść) do tego nie wywiązują się z
    płatności w terminie to czy przypadkiem mi nie przysługuje prawo do
    rozwiązania umowy.

    --
    Piotrek
    [From nothin' to everythin' in no time at all]

  • 2. Data: 2003-12-23 11:02:51
    Temat: Re: umowa zlecenie...
    Od: "terrorysta" <t...@p...onet.pl>

    Po prostu nie podpisuj tej nowej umowy bo to bylaby NOWA umowa a nie
    zmiana poprzedniej.To oni beda musieli wtedy wybrac czy wypowiedziec
    dotychczasowa umowe. Jesli masz ich dosc to wezwij ich tez pisemnie za
    potwierdzeniem odbioru do zaplaty ustawowych odsetek za opoznione
    platnosci.
    t.