PracaGrupypl.praca.dyskusje › znow odmownie .. ale z klasa

  • 1. Data: 2004-03-29 19:58:01
    Temat: znow odmownie .. ale z klasa
    Od: "Xyloo" <x...@o...pl>

    po ilus tam wyslanych aplikacja [bo juz przestalem liczyc]
    kolejny raz dostalem omowne.

    wlasciwie to nic nadzwyczajnego
    jednak w obecnej sytuacji juz dostanie listu z odmowa jest niespotykane
    ale bardzo zaskoczyla mnie forma odmowy i choc to przedsiabiorstwo panstwowe
    zrobili to z wielka klasa

    pozwole sobie zacytowac:

    "Doceniajac Pana inicjatywe w podejmowaniu wyzwan, dziekuje za
    zainteresowania nasza oferta pracy zwiazana ze stanowiskiem [to nazwa].
    Z przykroscia informuje, ze obecnie nie moge zaproponowac Panu w/w
    stanowiska. Mam nadzieje, ze w najblizszej przyslosci pojawia sie inne
    mozliwosci podjecia pracy, z ktorych Pan skorzysta"

    choc na rynku pracy funkcjonuje juz kilka lat to naprawde jestem pod
    wrazeniem
    zycze wszystki poszukujacym takich uprzejmych rezygnacji i wszystkim
    zatrudniajacym tyle tektu i kultury na codzien

    xyloo

  • 2. Data: 2004-03-29 20:29:42
    Temat: Re: znow odmownie .. ale z klasa
    Od: KubaTyszko <k...@l...pl>

    ja kiedys skladalem cv do procter&gamble i tez dostalem podobny list.
    tez bylem pod wrazeniem;-)

  • 3. Data: 2004-03-29 22:06:06
    Od: "Polar" <w...@p...onet.pl>

    spoko. Mi napisali że mam za wysokie kwalifikacje.

    Paranoja - a ja chciałem tylko zmienić troche kierunek swoich działań
    (pracy) i awansowac sobie potem w innym kierunku. Widać że dział HR miał
    klapki na oczach

  • 4. Data: 2004-03-30 05:54:48
    Od: "Schwester" <j...@c...com>

> [...]
    > stanowiska. Mam nadzieje, ze w najblizszej przyslosci pojawia sie inne
    > mozliwosci podjecia pracy, z ktorych Pan skorzysta"

    Duże i szanujące sie firmy zawsze tak ładnie owijają w bawełne słowo "nie"

    Schwester

  • 5. Data: 2004-03-30 06:15:05
    Od: "Karmakoma" <k...@g...pl>

    Użytkownik "Schwester" <j...@c...com> napisał w wiadomości

    > Duże i szanujące sie firmy zawsze tak ładnie owijają w bawełne słowo "nie"

    male, ale z kulturalnymi pracownikami tez. poza tym to lepiej brzmi niz
    "odwal sie, jestes zerem, nie potrzebujemy takich przyglupow..". i znacznie
    latwiej pogodzic sie z taka odmowa.

    pozdro.

    K.

  • 6. Data: 2004-03-30 08:48:07
    Od: "marek" <m...@b...gmina.pl>

    "Karmakoma" <k...@g...pl> wrote in message

    > male, ale z kulturalnymi pracownikami tez. poza tym to lepiej brzmi niz
    > "odwal sie, jestes zerem, nie potrzebujemy takich przyglupow..". i
    znacznie
    > latwiej pogodzic sie z taka odmowa.

    I o to chodzi. Gdyby Cie zignorowali zupelnie, lub odpisali niegrzecznie,
    zawracalbys im glowe, wydzwanial, marnowal ich "cenny" czas, a moze, jak
    wiekszosc ludzi obrzucalbys ich nawozem na lewo i prawo do konca zycia
    (calkiem slusznie). A tak - Ty jestes zadowolony (?) a oni Ci pracy i tak
    nie dali i nie masz do nich urazy. Nie ludz sie, ze firma tak postapila,
    zebys Ty mial dobre skojarzenia - bez powodu.

    marek

  • 7. Data: 2004-03-30 09:32:13
    Od: "libra" <l...@o...pl>

    Użytkownik "marek" <m...@b...gmina.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > nie dali i nie masz do nich urazy. Nie ludz sie, ze firma tak postapila,
    > zebys Ty mial dobre skojarzenia - bez powodu.

    Pozwolę sobie mieć odmienne zdanie w tej kwestii. Wystarczy przecież
    w anonsie dodać formułkę: "zastrzegamy sobie prawo do odpowiedzi na
    wybrane oferty" i już nie trzeba ani oddzwaniać do kandydata, ani do
    niego pisać.
    Myślę, że odpowiedź odmowna (pisemna) na złożoną aplikację świadczy
    o profesjonalizmie ludzi zajmujących się rekrutacją. Bo przecież kulturalny
    człowiek odpowiada na list oficjalny w takiej samej formie (a aplikację
    można
    zaliczyćdo takiego rodzaju korespondencji). Oczywiście moznaby doszukiwać
    się w tego typu praktykach jakiegoś drugiego dna, ale oznaczałoby to
    demonizowanie niedoszłego pracodawcy.
    Spójrzmy na to z tej strony. Pracodawca szuka odpowiedniego kandydata,
    i choć nam się wydaje że jesteśmy debeściakami, to czasem warto spojrzeć
    obiektywnie i przyjąć do wiadomości, że ktoś był od nas naprawdę lepszy.
    L.

  • 8. Data: 2004-03-30 09:32:17
    Od: GideoN <gideon@[NO_SPAM]npnet.org>

    Użytkownik marek napisał:

    > jak
    > wiekszosc ludzi obrzucalbys ich nawozem na lewo i prawo do konca zycia
    > (calkiem slusznie).

    slusznie?? gratulacje.

    --
    GideoN

    Usun [NO_SPAM] z adresu aby napisac do mnie

  • 9. Data: 2004-03-30 09:38:20
    Od: "libra" <l...@o...pl>

    Użytkownik "libra" <l...@o...pl> napisał w wiadomości
    post scriptum
    żeby nie być gołosłownym. Prowadzę małe pracownię
    projektowo- wzorniczą i zdarzało mi się poszukiwać pracowników.
    Czasem było przykro patrzeć jakie Ci ludzie przedstawiają portfolio
    dumnie nazywając siebie grafikami, webmasterami, dizajnerami.
    Ale mój obowiązek to dbanie o dobro firmy, a nie zaspokajanie
    ambicji kogoś, kto nie potrafi obiektywnie spojrzeć na swoje
    umiejętności. Jednakowoż zawsze w formie kulturalnej odpowiadam:
    Nie, dziękuję, nie spełnia Pani/Pan warunków zawartych w ofercie.
    L.

  • 10. Data: 2004-03-30 11:26:18
    Od: "marek" <m...@b...gmina.pl>

    "GideoN" <gideon@[NO_SPAM]npnet.org> wrote in message

    > slusznie?? gratulacje.

    w takim razie zacytuje cale moje zdanie: