PracaGrupypl.praca.dyskusje › 3 umowa o pracę

  • 1. Data: 2004-03-29 18:57:57
    Temat: 3 umowa o pracę
    Od: "Joasia" <a...@w...wp.pl>

    Witajcie.

    W chwili obecnej zostałam zatrudniona na czas określony (umowa o pracę
    kończy się 31.12.04) w tej samej firmie 2 raz z kolei. Od 1 maja mają wrócić
    przepisy, że 3 umowa jest już na czas nieokreślony. Zastanawiam się, czy
    będą sie liczyły moje 2 umowy sprzed 1 maja, czy będe musiała zaczynać "od
    początku"?
    Dzięki za wszelkie informacje.

    Pozdrawiam, Asia.

  • 2. Data: 2004-03-29 19:50:50
    Temat: Re: 3 umowa o pracę
    Od: "waczek" <w...@i...pl>

    Witam,

    Użytkownik "Joasia" <a...@w...wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    czy
    > będą sie liczyły moje 2 umowy sprzed 1 maja,

    Nie będą się liczyły.

    > czy będe musiała zaczynać "od
    > początku"?

    Tak, będziesz zaczynać od początku.

    Pozdrawiam

    wa

  • 3. Data: 2004-03-30 15:27:30
    Od: "Joasia" <a...@w...wp.pl>

    waczek wrote:

    > Tak, będziesz zaczynać od początku.

    Dzieki za odpowiedź.
    A gdybym zaszła w ciążę ;) w trakcie trwania jeszcze umowy, np. we wrześniu?
    Jak może się zachować pracodawca? Musi mi przedłużyć umowę czy
    niekoniecznie?

    Pozdrawiam, Asia.

  • 4. Data: 2004-03-30 16:41:34
    Od: "waczek" <w...@i...pl>

    Witam,

    > A gdybym zaszła w ciążę ;) w trakcie trwania jeszcze umowy, np. we
    wrześniu?
    > Jak może się zachować pracodawca? Musi mi przedłużyć umowę czy
    > niekoniecznie?

    Umowa o pracę na czas określony, której termin rozwiązania przypada po
    przekroczeniu 3. miesiąca ciąży, ulega przedłużeniu do dnia porodu.

    Pozdrawiam

    wa

  • 5. Data: 2004-03-30 18:40:40
    Od: "Joasia" <a...@w...wp.pl>

    waczek wrote:

    > Umowa o pracę na czas określony, której termin rozwiązania przypada po
    > przekroczeniu 3. miesiąca ciąży, ulega przedłużeniu do dnia porodu.

    Dzięki, to pocieszające wieści :)

    Pozdrawiam, Asia.

  • 6. Data: 2004-04-01 10:26:49
    Od: "piotr" <p...@w...pl>

    a chcesz zajsc w ciaze?

  • 7. Data: 2004-04-01 18:39:48
    Od: "Joasia" <a...@w...wp.pl>

    piotr wrote:
    > a chcesz zajsc w ciaze?

    Tak, i w związku z moją sytuacją zawodową chcę jakoś zaplanować pojawienie
    się potomka :)

    Pozdrawiam, Asia.