PracaGrupypl.praca.dyskusje › zasiłek chorobowy

  • 1. Data: 2003-02-04 20:39:47
    Temat: zasiłek chorobowy
    Od: "Profil1" <j...@x...wp.pl>

    Witam grupowiczów.
    Proszę o pilną pomoc w poniższej sprawie :
    Jestem na zwolnieniu lekarskim ponad 35 dni (prawo do zasiłku). Zakład w
    którym pracuję nie wypłaca mi zasiu bo jak mówi praeze "nie ma pieniędzy".
    Poradźcie co mam dalej robić. Czy moznazażądać aby zasiłk wypłacany był
    bezpośrednio przez ZUS?
    Z góry dziękuję za wszystkie odpowiedzi.

    Jerzy Borowski

  • 2. Data: 2003-02-04 21:31:47
    Temat: Re: zasiłek chorobowy
    Od: "Gotex" <N...@n...com>

    Użytkownik "Profil1" <j...@x...wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Jerzy Borowski
    > Pytanie ilu pracowników zatrudnia firma,może pracodawca nie ma obowiązku
    wypłaty zasiłku to zgłoś się o pomoc do zusu.Zasiłek musi być wypłacony a
    może Twój pracodawca nie odprowadza za Ciebie składek i Cię zbywa.Czy
    napewno jesteś objęty ubezpieczeniem chorobowym.

  • 3. Data: 2003-02-04 21:51:44
    Od: flyer <f...@g...pl>

    Profil1 wrote:

> [...]
    > bezpośrednio przez ZUS?
    > Z góry dziękuję za wszystkie odpowiedzi.

    Od 34 dnia pracodawca wyplaca pieniadze, ktore potraca w rozliczeniach
    ZUSowi, wiec teraz na pewno laski Ci nie robi. Niestety wczesniejsze
    rozliczenia moze chyba tylko zalatwic Sad Pracy (lub PIPa) - podlegaja Kp.

    Flyer