PracaGrupypl.praca.dyskusje › Poszukiwania pracy...

  • 1. Data: 2003-02-04 19:04:00
    Temat: Poszukiwania pracy...
    Od: "Ra" <r...@b...pl>

    Witam

    Zaliczam kolejne rozmowy z "pracodawcami" z ktorych nic pozniej nie wynika
    :)
    Jaka odpowiedz pada z waszej strony na pytania oczekiwan finansowych ?
    Moze rozpoczniemy ranking - zaleznie od stanowiska, wojewodztwa, poprzedni
    staz pracy ?

    np
    Stanowisko: Programista
    Miasto: Wroclaw
    Staz: 6 lat
    Kwota: Chyba zaczne proponować 700zl :-)

    ewentulanie firma ktorej rozmowa dotyczyla....

    Pozdrowionka
    Ra

  • 2. Data: 2003-02-04 19:20:51
    Temat: Re: Poszukiwania pracy...
    Od: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl>

    "Ra" <r...@b...pl> wrote in news:b1p2qt$ts7$1@absinth.dialog.net.pl:

    /ciach.../

    > Jaka odpowiedz pada z waszej strony na pytania oczekiwan finansowych ?
    > Moze rozpoczniemy ranking - zaleznie od stanowiska, wojewodztwa,
    > poprzedni staz pracy ?

    W jakim celu ?
    Chyba wylacznie dla zaspokojenia ciekawosci.

    W.

    --
    Remove >>>usun<<< and dot replying via e-mail.

  • 3. Data: 2003-02-04 19:43:44
    Od: "Tomek Zielinski" <t...@f...org.pl>

    "Ra" <r...@b...pl> wrote in message

    > Stanowisko: Programista
    > Miasto: Wroclaw

    Programista czego?

    Tomek Z.

  • 4. Data: 2003-02-04 20:09:31
    Od: "Ra" <r...@b...pl>

    > Programista czego?

    Programista aplikacyjny -
    Tworzenie aplikacji z wykorzystaniem szerokiego zakresu technologii
    Microsoftu w oparciu o baze MsSqlServer, zarówno cienki i gruby klient
    (Com+, Vb, Asp i zwiazane). Zaczynajac od projektu struktur danych,
    procedury przechowywane, poprzez pisanie komponetow na iterfejsie konczac.
    Oprocz tego opracowywanie mechanizmow zasialania danymi ( jak chocby
    integracja logow z serwera www z odpowiednim klientem w systemie crm ) z
    zastosowaniem dts, t-sql. Konwersje miedzyplatformowe, tworzenie raportow
    Seagate Crystal Report jak i wersji html/xsl. Mozna jeszcze dlugo
    wymieniac...

    Ra

  • 5. Data: 2003-02-04 20:20:25
    Od: "RoBaL" <b...@i...com>

    Kilka rozmow za soba. Nie mowie o rozmowach poczatkowych tylko o tych juz
    decydujacych. Mam pecha. Zawsze zostaje w piatce, trojce czy nawet dwojce.
    Niestety.
    3miasto i pomorskie rowniez (choc nie tak bardzo).
    Administrator sieci (glownie linux) ze szczegolnym uwzglednieniem na
    bezpieczenstwo, programista aplikacji internetowych, projektant stron
    (glowniePHP i MySQL).
    Stawka - z tym to roznie. Zaleznie od obowiazkow. Zaczynalem od 1000 netto
    za administracje. Teraz proponuje sie za 300.
    W czym problem?
    Ano w tym ze jestem absolwentem bez stazu.
    Teraz mozliwe ze pojde na staz - 300zl (choc tez nie jest to pewne). Dojazdy
    beda mnie tyle samo kosztowaly. W sumie 0zl zarobku.
    W czym problem?
    Nie mam znajomosci (???).

    P.S. Prosze ludzi ktorzy dostali robote po znajomosci zeby sie nie
    podpisywali (nie wiem czemu mam straszny dystans do tych osob - nie kryje
    tego - z zazdrosci).
    P.S.2 Prosze rowniez ludzi ktorzy twierdza ze pewnie nic z siebie nie daje o
    nie podpisywanie sie ponizej. Moj dzien wyglada nastepujaco:
    9.00 sprawdzanie ofert pracy i odpisywanie na wybrane oferty (LM
    pisane pod katem pracodawcy).
    12.00 zasiadam do kompa (linux, Dreamveawer, PHP, Delphi, MySQL,
    InterBase, Java itepe itede w zaleznosci od mojej potrzeby i checi)
    01.00 lulu

    Jeszcze jedno pytanie do znawcow - pech czy cos ze mna nie tak?

    Sorki za bledy i slownictwo ale jakos tak sobie pije 4-te piwko (nie czesto
    mam taka okazje) sam przed kompem i probuje wymyslec cos fajnego w
    PhotoImpact'ie.

    Pozdrawiam.
    RoBaL

  • 6. Data: 2003-02-04 20:21:47
    Od: "Tomek" <b...@o...pl>

> [...]
    > Staz: 6 lat
    > Kwota: Chyba zaczne proponować 700zl :-)
    >
    > ewentulanie firma ktorej rozmowa dotyczyla....

    To ile powiesz na rozmowie nie ma dużego znaczenia.
    Ja na ostatniej (2 lata temu) zrezygnowany, po 4 miesiącach bez pracy na
    pytanie o wysokość zarobków odpowiedziałem 5000 zł netto. Rozbawiło go to, a
    po 3 rozmowach zatrudnił mnie. Trafiłem na kogoś z poczuciem humoru. Równie
    dobrze mógłby powiedzieć, że dziękuje za rozmowę bo moje oczekiwania są zbyt
    wysokie.
    Powiesz 500 to ci powiedzą, że się nie cenisz, a jak powiesz 2000 to ci
    powiedzą, że nie mogą ci tyle zaoferować.
    Zadając ci to pytanie nie interesuję ich suma ale jak poradzisz sobie z tym
    pytaniem. Co ich to obchodzi ile chcesz zarabiać, jak i tak dadzą ci tyle
    ile wcześniej uzgodnili.

    Pzdr
    Tomek

  • 7. Data: 2003-02-04 20:29:16
    Od: "Asia Kubiak" <a...@b...pl>

    Użytkownik "Ra" <r...@b...pl> napisał w wiadomości
    > Witam

    > Jaka odpowiedz pada z waszej strony na pytania oczekiwan finansowych ?
    > Moze rozpoczniemy ranking - zaleznie od stanowiska, wojewodztwa, poprzedni
    > staz pracy ?

    takie rankingi masz na przyklad na pracuj.pl, chyba nie ma sensu powielac ;)

    Asiek

  • 8. Data: 2003-02-05 00:22:29
    Od: Mackosa <mackosa@wp_NOSPAM_.pl>

    Użytkownik Tomek napisał:

    > Zadając ci to pytanie nie interesuję ich suma ale jak poradzisz sobie z tym
    > pytaniem. Co ich to obchodzi ile chcesz zarabiać, jak i tak dadzą ci tyle
    > ile wcześniej uzgodnili.

    Swiete slowa !!!
    To Ty pracowniku musisz wiedziec co wniesiesz do firmy swoja osoba,
    umiejetnosciami, ale wiedz, ze sa gdzies granice.
    W odpowiedzi nie zaszkodzi pytanie w stylu: "A jaki poziom plac jest na
    tym stanowisku w Panstwa firmie ?"
    Na pewno nie wolno odpowiadac na pytanie jesli do konca nie uslyszalo
    sie zakresu swoich obowiazkow.

    Pozdrawiam,
    Mackosa <mackosa@wp_NOSPAM_.pl>

  • 9. Data: 2003-02-05 07:43:35
    Od: "Anix" <s...@w...pl>

    > Nie mam znajomosci (???).
    >
    > P.S. Prosze ludzi ktorzy dostali robote po znajomosci zeby sie nie
    > podpisywali (nie wiem czemu mam straszny dystans do tych osob - nie kryje
    > tego - z zazdrosci).

    Znajomosci? a coz powiesz o "marce" wyrobionej przez rodzine? Moj ojciec
    jest swietnym fachowcem w swojej profesji. Brat poszedl w slady tatusia
    (zaintersowa, wybor zawodu) i odkiedy skonczyl szkole praca szuka jego a nie
    odwrotnie. I tak przez ostatnie 10 lat (bardzo trudna dekada na rynku
    pracy)...
    W "czepku"urodzony, czy jak?

    Bezrobotna siostra

  • 10. Data: 2003-02-05 07:56:11
    Od: "winetu" <P...@p...onet.pl>

> [...]
    nie
    > odwrotnie. I tak przez ostatnie 10 lat (bardzo trudna dekada na rynku

    Wydaje mi się, że ojciec RoBal-a nie robił w Linuxie, PHP, MySQL itp.