PracaGrupypl.praca.dyskusje › zarobki programisty produkcji

  • 1. Data: 2004-06-04 21:27:29
    Temat: zarobki programisty produkcji
    Od: "Cris" <c...@o...pl>

    Witam,

    Ile średnio może zarabiać programista produkcji, którego obowiązki polegaja
    na robieniu wszystkiego aby dotrzymać wykonanie danej pracy w określonym
    terminie (dniu)...itp.

    pozdr.
    cris

  • 2. Data: 2004-06-05 05:53:21
    Temat: Re: zarobki programisty produkcji
    Od: "Arci" <g...@g...pl>

    Użytkownik "Cris" napisał w wiadomości :

> [...]
    polegaja
    > na robieniu wszystkiego aby dotrzymać wykonanie danej pracy w określonym

    Trudno jednoznacznie odpowiedzieć zbyt mało danych :branża ,park maszynowy
    ,programowanie maszyn skrawających itd.Takze twoje doświadczenie zawodowe ?
    W naszej firmie (przemysł samochodowy) programiści i informatycy zarabiają
    średnio 1500 zł.
    Robotyści zaś (praca na delegacjach zagranicznych) 1500 zł.+nadgodziny
    +dieta.Czasami bonus po zakończeniu projektu.
    Znam programistów produkcji którzy dorabiają umowami zlecenie-dzieło,lecz
    utrzymują się z innych źródeł.

    --
    Pozdrawiam.
    Arci

  • 3. Data: 2004-06-05 11:05:51
    Od: "Cris" <c...@o...pl>

> [...]
    > +dieta.Czasami bonus po zakończeniu projektu.
    > Znam programistów produkcji którzy dorabiają umowami zlecenie-dzieło,lecz

    Dzieki, chodziło mi tylko o rząd wielkości. Myśle ze te kwoty są netto,
    jeśli nie to proszę o sprostowanie.

    pozdr.
    cris

  • 4. Data: 2004-06-05 11:38:06
    Od: Jerzy Dusk <vesperUSUŃMAJUSKUŁY@bci.pl>

    Cris pisze:
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

    > Witam,
    >
    > Ile ?rednio może zarabiać programista produkcji, którego obowi?zki polegaja
    > na robieniu wszystkiego aby dotrzymać wykonanie danej pracy w okre?lonym
    > terminie (dniu)...itp.

    Na czym polega 'programowanie' produkcji? Planowanie? Programista w
    dziale produkcyjnym? Czy to programista maszyn?

    Jerzy

  • 5. Data: 2004-06-05 16:28:25
    Od: "Arkadiusz Lipiec" <a...@g...pl>

    > Ile średnio może zarabiać programista produkcji, którego obowiązki polegaja
    > na robieniu wszystkiego aby dotrzymać wykonanie danej pracy w określonym
    > terminie (dniu)...itp.

    To zależy chyba od wielu różnych czynników. Miejsce pracy, wiedza, obowiązki,
    zakres odpowiedzialności, czas pracy, wykształcenie, umiejętności, czy firma
    państwowa czy normalna...

    Jeśli rozumiesz przez programistę produkcji faceta który siedzi przy pisaniu
    programów umożliwijacych poprawne działanie taśmy produkcyjnej czy sterowników
    przemysłowych na podstawie gotowego API to raczej chyba niewiele (przez
    niewiele rozumiem < 2k - bo tyle zarabia średnio zdolny handlowiec bez żadnych
    konkretnych umiejętności), jeśli mówisz o człowieku potrafiącym tworzyć gotowe
    systemy na cele zarządzania produkcją to w Polsce przy odbobinie szczęścia
    można dojść nawet do 7k. Ale generalnie w tym kraju programistów się nie ceni
    - traktując ich jako ludzi do klepania w klawiaturkę...

    Aluś
    http://www.dabster.pl

  • 6. Data: 2004-06-05 19:51:40
    Od: k...@g...pl (Konlin)

    Witaj Arkadiusz,

    W Twoim liście datowanym 5 czerwca 2004 (18:28:25) można przeczytać:

    > można dojść nawet do 7k. Ale generalnie w tym kraju programistów się nie ceni
    > - traktując ich jako ludzi do klepania w klawiaturkę...

    Bo w przypadku trzymania się zasad inżynierii oprogramowania -
    programiści są tylko i wyłącznie od klepania w klawiaturkę. Więc
    zarzut trochę chybiony :)

    pzdr
    konlin

    --
    K.O.N.L.I.N. k...@p...pl
    Kinetic Organism Normally for Logical Infiltration and Nullification,

    "Good morning Worm your honour"

  • 7. Data: 2004-06-05 20:22:42
    Od: "KrzysztofM" <p...@m...pfmpfffpm.pfmpmf>

    Użytkownik "Konlin" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Bo w przypadku trzymania się zasad inżynierii oprogramowania -
    > programiści są tylko i wyłącznie od klepania w klawiaturkę. Więc

    ale w praktyce - czyli np. w mniejszej firmie, programista musi się zająć
    wszystkim:) czyli zaprojektować, zaprogramować, przetestować, wdrożyć, a kto
    wie... może i czasem sprzedać :)

    pozdr
    Krzysiek

  • 8. Data: 2004-06-05 22:57:42
    Od: k...@g...pl (Konlin)

    Witaj KrzysztofM,

    W Twoim liście datowanym 5 czerwca 2004 (22:22:42) można przeczytać:

    > ale w praktyce - czyli np. w mniejszej firmie, programista musi się zająć
    > wszystkim:) czyli zaprojektować, zaprogramować, przetestować, wdrożyć, a kto
    > wie... może i czasem sprzedać :)

    Ale czemu uparcie nazywamy tego człowieka programistą skoro
    programowanie to tylko niewielka działka jego pracy? Równie dobrze
    można go nazwać wdrożeniowcem i narzekać że musi programować lub
    handlowcem i narzekać że musi projektować.
    Jeśli robi wszystko co napisałeś to nie jest tylko programistą. I
    wtedy nie ma co płakać że programista musi się zająć czymć innym.

    pzdr
    konlin

    --
    K.O.N.L.I.N. k...@p...pl
    Kinetic Organism Normally for Logical Infiltration and Nullification,

    "We don't need no education"

  • 9. Data: 2004-06-06 07:43:30
    Od: Piotr <p...@n...spamuj.com>

    Arkadiusz Lipiec wrote:

> [...]
    > pisaniu programów umożliwijacych poprawne działanie taśmy produkcyjnej czy
    > sterowników przemysłowych na podstawie gotowego API to raczej chyba
    Jeśli chodzi o sterowniki przemysłowe to niekoniecznie. 2 kPLN o których
    piszesz zarabiają pracownicy utrzymania ruchu znający obsługę sterowników
    PLC (i to jest dolna granica, bo średnio to 2,5-3,5k). Dobry automatyk przy
    tworzeniu oprogramowania i uruchamianiu takich systemów dużo więcej.
    Ale z tego co pisze autor wątku to wydaje mi się że chodzi tu o _planistę_
    produkcji, czyli pracę mającą z programowaniem niewiele wspólnego.

    pozdrawiam
    Piotr

  • 10. Data: 2004-06-06 10:24:58
    Od: "Cris" <c...@o...pl>

> [...]
    > Ale z tego co pisze autor wątku to wydaje mi się że chodzi tu o _planistę_
    > produkcji, czyli pracę mającą z programowaniem niewiele wspólnego.

    Tak, pytałem o zarobki "planisty" produkcji(bo dostałem ofertę pracy i
    interesuje mnie jaką stawkę można wynegocjować... dodam że firma jest o
    "sporym" kapitale, a ja sam jestem "prawie" absolwentem automatyki),
    aczkolwiek zarobki prgramisty PLC bądź pracownika utrzymania ruchu tez mnie
    interesowały, ze względu na wykształecenie.

    pozdr.
    cris